Όσοι είχαν τη ευκαιρία να βρεθούν στα βόρεια προάστεια της Αττικής το ηλιόλουστο πρωινό της περασμένης Κυριακής, θαύμασαν από κοντά τετράτροχα μοντέλα θρύλους στην ιστορία της αυτοκίνησης, στα πλαίσια του 19ου Γύρου Κηφισιάς Αντίκες και Λουλούδια "Ιωάννης Λαδάκης” που διοργάνωσε με επιτυχία η ΦΙΛΠΑ με την υποστήριξη του Δήμου Κηφισιάς και της Ανθοκομικής Έκθεσης Κηφισιάς.
Στη φετινή εκδήλωση, όπως φυσικά δηλώνει και η συμμετοχή συνολικά 90 γυαλισμένων και καλοδιατηρημένων κλασσικών αυτοκινήτων που συμμετείχαν, το ενδιαφέρον του κοινού ήταν ενθουσιώδες. Από το σύνολο των συμμετοχών τα 20 αυτοκίνητα ήταν κατασκευής από το 1917 έως το 1959.

Μεταξύ αυτών ξεχώρισαν τα, Hupmobile R (1920) και Packard Deluxe Eight 645 (1929) και βεβαίως το παλαιότερο όλων, ένα Ford Model T του 1917.

Παράλληλα το κοινό θαύμασε επίσης και τις πιο σύγχρονες δημιουργίες, αλλά εξίσου σημαντικές και σπάνιες όπως μια Jaguar XK 140 OTS, ένα Ford Thunderbird, μια Mercedes 190SL και μια Porsche 356 Coupe, μεταξύ άλλων.

Πριν την εκκίνηση του πρώτου αυτοκινήτου - που δόθηκε στις 11.00 το πρωί από τον δήμαρχο Κηφισιάς Βασίλη Ξυπολυτά - ο Γιώργος Αλεβιζόπουλος πρόεδρος της ΦΙΛΠΑ παρέδωσε αναμνηστική τιμητική πλακέτα στην κυρία Κατερίνα Λαδάκη, κόρη του Ιωάννη Λαδάκη για την πολυετή προσφορά του στο χώρο του κλασσικού αυτοκινήτου.

Η διαδρομή του 19ου Γύρου Κηφισιάς διέρχονταν κατ’ αρχάς από, κεντρικούς δρόμους της Κηφισιάς (Λεβίδου, Κασσαβέτη, Χαρ.Τρικούπη) και της Πολιτείας. Στην συνέχεια μέσω του παράδρομου της Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας οι συμμετέχοντες κατευθύνθηκαν προς τον σιδηροδρομικό σταθμό Αφιδνών, για να τερματίσουν τελικώς στο Ελληνικό Μουσείο Ποδηλάτου καλύπτοντας συνολικά μία απόσταση 22 χιλιομέτρων.