Στο σφυρί σπάνια Ferrari F40 με κινητήρα V12 και αγωνιστικό παρελθόν

Αποτελεί έργο της βρετανικής Simpson Motorsport και εκτός από τον V12 της 550 Maranello, έχει αρκετές ακόμη αλλαγές στα μηχανικά της μέρη.

Φανταζόσουν ποτέ μια Ferrari F40 GT1 με τον κινητήρα μιας 550 Maranello; Μάλλον όχι και εδώ που τα λέμε, πώς θα μπορούσες; Ελάχιστοι είναι αυτοί που γνωρίζουν ότι υπάρχει κάτι τέτοιο. Αλλά υπάρχει, και ονομάζεται "Simpson-Ferrari V12 GTR".

Μάλιστα πρόκειται να βγει στο σφυρί μέσα στο καλοκαίρι από την Iconic Auctioneers, οπότε μπορείς να συνδυάσεις ιδανικά την πληροφορία ύπαρξής της, με την ευκαιρία να την κάνεις δική σου.

Θεωρείται πως είναι η μοναδική "επίσημη” εργοστασιακή F40 με κινητήρα V12 από τότε που κατασκευάστηκε και δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Simpson Motorsport με έδρα τη Βρετανία, στα τέλη της δεκαετίας του '90. Και δεν μιλάμε για έναν τυχαίο κινητήρα, αλλά έναν ατμοσφαιρικό V12 "F133", σε συνδυασμό με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο Hewland.

Δεν έχουν δοθεί τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά θα πρέπει να είναι αρκετά βελτιωμένα από την απόδοση των 485 ίππων και των 570 Nm ροπής της Ferrari 550. Ο κινητήρας μπορεί να φανεί σε όλο του το μεγαλείο μέσα από το διαφανές κάλυμμα της F40, και παρόλο που θα απουσιάζουν τα φτερουγίσματα του turbo από τον αρχικό V8, δεν νομίζουμε να σε χαλάσει και τόσο. Η 550 θεωρείται ότι παράγει ένα από τα καλύτερα soundtrack της Ferrari.

Φτιαγμένη για την πίστα

Εκτός από τo μεγάλο νέο της αλλαγής κινητήρα, δεν υπάρχουν και πολλά να έχουν γίνει γνωστά για τις μηχανικές αναβαθμίσεις. Γνωρίζουμε ότι το σασί έχει ανακατασκευαστεί πλήρως για αγωνιστική χρήση. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν η ανάρτηση περιλαμβάνει αρκετές αλλαγές και βρίσκεται σε ένα πλαίσιο που έχει ελαφρύνει και ενισχυθεί όπου ήταν δυνατόν.

Αυτό συμβαίνει επειδή τα εξωτερικά πάνελ Rossa Corsa έχουν έρθει απευθείας από μια F40 κατηγορίας GTE, συμπεριλαμβανομένων των εμπρός και πίσω splitter. Αυτή η τεράστια πτέρυγα που βρίσκεται στο πίσω μέρος φαίνεται κάπως υπερβολική, όμως, η υπερβολή είναι βασικό συστατικό του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.

Το εσωτερικό ακολουθεί μια παρόμοια αγωνιστική προσέγγιση, με ένα roll cage εγκεκριμένο από τη FIA να βρίκεται πίσω από το μονό μπροστινό κάθισμα και μια επιλογή από κουμπιά και διακόπτες που σχετίζονται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό να εντοπίζονται κατά μήκος του ταμπλό.

Τιμή-στόχος τα 700.000 ευρώ

Προφανώς το αυτοκίνητο συμμετείχε σε διάφορους ευρωπαϊκούς αγώνες, και ενώ τερμάτισε δεύτερο σε έναν αγώνα Britcar στο Oulton Park το 2006, η υπόλοιπη αγωνιστική κληρονομιά του είναι σε μεγάλο βαθμό απογοητευτική. Λέμε να του το συγχωρήσουμε πάντως, καθώς είναι ένα πραγματικά one-off αυτοκίνητο.

Θα είναι διαθέσιμο προς πώληση στο φετινό Φεστιβάλ Silverstone στα τέλη Αυγούστου, με την τιμή-στόχο να βρίσκεται γύρω από τα επίπεδα των 700.000 ευρώ. Ή, με άλλα λόγια, ένα παρόμοιο ποσό με αυτό που θα πλήρωνες για μια αστραφτερή SF90. Τελικά η ζωή είναι γεμάτη διλήμματα.

 

Simpson-Ferrari V12 GTR
Simpson-Ferrari V12 GTR
Simpson-Ferrari V12 GTR
Simpson-Ferrari V12 GTR
Simpson-Ferrari V12 GTR
Simpson-Ferrari V12 GTR
Simpson-Ferrari V12 GTR
Simpson-Ferrari V12 GTR
Simpson-Ferrari V12 GTR
Simpson-Ferrari V12 GTR
Simpson-Ferrari V12 GTR
Simpson-Ferrari V12 GTR
Simpson-Ferrari V12 GTR
Simpson-Ferrari V12 GTR
Simpson-Ferrari V12 GTR
Simpson-Ferrari V12 GTR
Simpson-Ferrari V12 GTR
Simpson-Ferrari V12 GTR