Παρουσιάστηκε στις 16 Μαΐου του 1968 στο γήπεδο γκολφ της Ντωβίλ. Το Citroen Mehari ήταν από εκείνα τα οχήματα που δεν μπήκαν ποτέ σε κάποια mainstream κατηγορία. Ήταν ένα φθηνό τετράτροχο για επαγγελματίες, για άλλους αποτέλεσε ένα όχημα αναψυχής, κυκλοφόρησε σε γήπεδα του γκολφ και συμμετείχε σε ταινίες και αγώνες.
Πνευματικός πατέρας του Pony
Αποτέλεσε τον πνευματικό πατέρα του Citroen Pony που παρουσιάστηκε το 1973 και λίγο αργότερα βγήκαν από την ελληνική Namco τα πρώτα μοντέλα εγχώρια συναρμολόγησης. Ήταν εν τέλει το μοντέλο που δημιούργησε τη δική του σχολή στην οποία αργότερα μπήκε η Renault με τα μοντέλα Rodeo και Farma αλλά και η Fiat με το Amico.
Το βασικό χαρακτηριστικό όλων των παραπάνω ήταν η φθηνή κατασκευή και η αφαιρούμενη τέντα αντί σταθερής οροφής. Το Citroen Mehari έμεινε στην παραγωγή από το 1968 έως το 1987. Συνολικά παρήχθησαν 144.953 αυτοκίνητα προερχόμενα κυρίως από το εργοστάσιο της Citroen στο Forest του Βελγίου αλλά και από άλλα επτά εργοστάσια στην Γαλλία, Ισπανία και Πορτογαλία. Διέθετε αμάξωμα από πλαστικό ABS και βασίστηκε στην πλατφόρμα του Dyane 6, οπότε στην αγορά κυκλοφόρησε ως έκδοση αυτού με το όνομα Dyane 6 Mehari.
Οι παλιοί ίσως θυμούνται την απλότητα της κατασκευής του και τη δυνατότητα να μπορείς να πλύνεις το εσωτερικό του με το λάστιχο χωρίς δεσμεύσεις και περιορισμούς. Ήταν ένα μοντέλο εύκολο στη συντήρηση και οικονομικό στην κτήση και τη χρήση. Είχε μεγάλη απήχηση στους επαγγελματίες αλλά και στην δημόσια διοίκηση, όπως στην αστυνομία, στα τελωνεία, στα αεροδρόμια αλλά και στον γαλλικό στρατό στον οποίο "υπηρέτησαν" συνολικά 11.457 Mehari, το διάστημα μεταξύ 1972 και 1987.
Το αμάξωμα ζύγιζε μόλις 570 κιλά. Εφοδιαζόταν με λεπτούς τροχούς διάστασης 135 σε ζάντες διαμέτρου 15 ιντσών. Κάτω από το καπό υπήρεχε ένας δικύλινδρος κινητήρας 602 κ.εκ. με απόδοση από 28 έως 32 ίππους και συνδυαζόταν με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 4 σχέσεων. Η τελική ταχύτητα δεν ξεπερνούσε τα 100 χλμ./ώρα.
Προς το τέλος της παραγωγής του υπήρξε και μια τετρακίνητη έκδοση που χρησιμοποιήθηκε ως όχημα παροχής ιατρικής βοήθειας στο ράλι Παρίσι-Ντακάρ το 1980. Τέλος, το Mehari έγινε ευρύτερα γνωστό από την εμφάνιση του στην κινηματογραφική ταινία "Ο Χωροφύλακας του Σεν Τροπέ” με τον Λουί Ντε Φινές.