Η βρετανική Theon Design δεν είχε φτιάξει μέχρι σήμερα αυτοκίνητο για Ιταλό ιδιοκτήτη, έτσι αυτή η Porsche 911 (964) που βλέπεις κερδίζει δικαιωματικά την κωδική ονομασία ΙΤΑ001. Η αλήθεια είναι πως έχουμε δει πολλά restomod τελευταία και σε αυτό οφείλεται η ηλεκτροκίνηση, καθώς πολλοί θεωρούν εξαιρετική ιδέα να μετατρέψουν ένα αυτοκίνητο που υπό άλλες συνθήκες θα ήταν κλασικό, σε ένα κλασικό ηλεκτροκίνητο. Πράγμα που ξεσηκώνει αντιδράσεις. Αυτό όμως δεν πρέπει να μας απασχολεί σε αυτήν την περίπτωση.

Με επιμέλεια και φροντίδα
Η ITA001 χρησιμοποιεί ως βάση την Porsche 911 (964), στην προκειμένη περίπτωση μια Carrera 4 Coupe. Το αυτοκίνητο-δότης απογυμνώθηκε μέχρι το κόκκαλο πριν αποκατασταθεί σχολαστικά. Το αμάξωμα είναι εξ ολοκλήρου από άνθρακα, με κάθε πάνελ ψηφιοποιημένο και μοντελοποιημένο σε λογισμικό τρισδιάστατου σχεδιασμού για να εξασφαλιστεί η τέλεια εφαρμογή. Τα πάνελ του αμαξώματος από άνθρακα προσθέτουν ακαμψία και μειώνουν το βάρος, πράγμα που σημαίνει με λίγα λόγια, πως ενώ είναι όμορφο και πλήρως εξοπλισμένο, το ITA001 ζυγίζει μόλις 1152 κιλά.

Η χαρακτηριστική προσοχή της Theon Design στη λεπτομέρεια διαπερνά κάθε επίπεδο του αυτοκινήτου: ένας ελαφρύτερος, αεροδιαστημικός ιστός καλωδίωσης περνάει προσεκτικά μέσα από το ενισχυμένο αμάξωμα, ενώ το σύγχρονο κλιματιστικό και η ολοκαίνουργια αντλία ηλεκτρικού τιμονιού έχουν μεταφερθεί στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, τοποθετημένα χαμηλά για βέλτιστη κατανομή βάρους.
Κινητήρας διαμάντι
Η ίδια φροντίδα έχει δοθεί και στον πανίσχυρο αερόψυκτο κινητήρα των 4,0 λίτρων - ένα επίπεδο εξακύλινδρο έργο τέχνης που αποδίδει 400 ίππους στις 7500 σ.α.λ. Η προσθήκη ενός drive-by-wire γκαζιού επιτρέπει βελτιωμένη απόκριση, ενώ τα parts από κορυφαίους συνεργάτες της Theon έχουν δημιουργήσει συνολικά έναν κινητήρα ο οποίος είναι και αξιόπιστος αλλά και άκρως αποδοτικός.

Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω ενός εξατάχυτου κιβωτίου της Porsche 993 RS, το οποίο είναι και σπάνιο, εκτός από εξαιρετικό στο να διαχειριστεί την ροπή των 430 Νμ, ενώ η αεροτομή προέρχεται από την 997 GT3.

Από την 993 RS προέρχονται επίσης και τα φρένα καθώς και το μπλοκέ διαφορικό. Και αν όλα αυτά σου ακούγονται σαν να δημιουργούν μια Frankenstein Porsche, οφείλουμε να ομολογήσουμε πως και από τις εικόνες αλλά και από τα χαρακτηριστικά φαίνεται πως η επιμέλεια της Theon κινείται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Για του λόγου το αληθές αρκεί να πούμε πως η εταιρεία έχει φροντίσει να εφοδιάσει την συγκεκριμένη Porsche με ένα ειδικό υδραυλικό σύστημα που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να διατηρεί ανασηκώμενο το εμπρός μέρος όταν η κίνηση γίνεται σε αστικές συνθήκες, ώστε να γίνεται πιο εύκολη η καθημερινή χρήση και τα περάσματα από τα σαμαράκια των δρόμων.

Η τιμή της Theon Porsche 911 (964) δεν ανακοινώθηκε γιατί δεν θα υπάρχει και δεύτερη ίδια, αφού ταξίδεψε ήδη για την Ιταλία και τον νέο της ιδιοκτήτη, όμως η εταιρεία συνηθίζει να ασχολείται με αυτοκίνητο που θα πουληθούν για περίπου 400.000 ευρώ.