
Η φετινή Εβδομάδα Αυτοκινήτου στο Monterey σημείωσε πολλά ρεκόρ για τα αυτοκίνητα που πουλήθηκαν, τα οποία ήταν αισίως 607 σε δημοπρασίες 5 μεγάλων εταιρειών που συγκέντρωσαν πάνω τους το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Εκτός αυτού όμως σε μια χρονιά που σημειώνεται ως ιστορική για το κλασσικό αυτοκίνητο, λόγω κυρίως αυτής της πώλησης, στις δημοπρασίες αυτές, 470 εκατομμύρια δολάρια άλλαξαν χέρια, ποσό αυξημένο κατά πολύ σε σχέση με τα 395 του 2015 που ήταν το προηγούμενο ρεκόρ.

Μέσα σε όλο αυτό τον χορό εκατομμυρίων η Ferrari κατάφερε να διαπρέψει και πάλι έχοντας τη μερίδα του λέοντος και όσον αφορά τα αυτοκίνητά της και σε ό,τι έχει να κάνει με τα ποσά που την περιτριγύρισαν πάλι φέτος. 83 Ferrari πουλήθηκαν από τις 91 που δημοπρατήθηκαν και σε αυτές πρέπει να προσθέσουμε και την ιδιωτική δημοπρασία της Ferrari F40 Competizione που δεν τελεσφόρησε, με αποτέλεσμα το supercar των 1.000PS να μείνει απούλητο, τουλάχιστον προς το παρόν. Το συνολικό ποσό που αντλήθηκε σε αγοραπωλησίες των Ferrari ξεπέρασε τα 175.000.000 δολάρια, που σημαίνει πως η ιταλική φίρμα είχε και πάλι ορισμένα από τα πιο ακριβά αυτοκίνητα των φετινών δημοπρασιών.
Η Ferrari των 22 εκατομμυρίων δολαρίων

Το αήττητο μονοθέσιο του Schumacher

Μεγάλος πρωταγωνιστής ο Scaglietti



Η Ferrari 275 GTB/C του 1966 είναι ένα από τα πιο νέα αυτοκίνητα που ξεπέρασαν τα 7 εκατομμύρια δολάρια (7.595.000 για να είμαστε ακριβείς). Μάντεψε. Ήταν του Scaglietti και ήταν ένα από τα κορυφαία GT της εποχής, έχοντας υποστεί επεμβάσεις προκειμένου να συνάδει με τους κανονισμούς που έβαζε η FIA για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της εταιρείας, που ήταν όλο και αυστηρότεροι για να μην κυριαρχεί μονίμως. Στην προκειμένη περίπτωση ο ευτυχής αγοραστής πλήρωσε και μια από τις πιο διεξοδικές αναπαλαιώσεις που έχουν γίνει ποτέ, ώστε να διατηρηθεί η αυθεντικότητα του αυτοκινήτου.

Συνολικά στο Monterey πουλήθηκαν 112 αυτοκίνητα με τιμή άνω του ενός εκατομμυρίου. Ο οίκος Sotheby's πούλησε 17 τέτοιες Ferrari, όπως μια Ferrari 250 GT Cabriolet που έφτασε τα 6.825.000. Υπήρξαν όμως και εντυπωσιακές Ferrari στις δημοπρασίες και των υπόλοιπων οίκων με χαρακτηριστικότερη περίπτωση την Ferrari 400 Superamerica Series I του Pininfarina. Το αυτοκίνητο με έτος παραγωγής το 1961, πουλήθηκε στο στρογγυλό ποσό των 6.000.000 δολαρίων γιατί είναι η μοναδική 400 Superamerica που κατασκευάστηκε από αλουμίνιο στο πλαίσιο πειραματισμών του Pininfarina και της Scuderia και παράλληλα ήταν μια από τις πρώτες που παραδόθηκαν και μάλιστα στον Κόμη της Βενετίας Giovanni Volpi. Έναν επιφανή συλλέκτη Ferrari και οδηγό αγώνων τη δεκαετία του 60.
