
Ατρακάριστο και σε άριστη κατάσταση, γράφουν οι αγγελίες και σε επίπεδο μεταχειρισμένου οχήματος οι λέξεις αυτές έχουν ξεχωριστή σημασία. Όταν μιλάμε όμως για κλασικά αυτοκίνητα το γεγονός πως κάποιο δεν έχει τρακάρει ποτέ, δεν το καθιστά απλώς πιο ενδιαφέρον ή μια καλή ευκαιρία. Αυξάνει τη σπανιότητά του και τα υπόλοιπα παίρνουν τον δρόμο τους. Όπως έγινε με αυτήν την Maserati στο πλαίσιο της δημοπρασίας του Le Mans Classic που διεξήγαγε και φέτος ο οίκος Artcurial. Η συγκεκριμένη δημοπρασία δεν συγκεντρώνει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον όσο αυτή στην οποία πουλήθηκαν τα μονοθέσια του Mansell παρόλα αυτά γίνεται στο πλαίσιο του σπουδαίου 24ωρου αγώνα κλασικών στο Le Mans.

Το ακριβότερο αυτοκίνητο για φέτος λοιπόν, ήταν αυτή η Maserati A6 GCS/53 Fiandri Spyder του 1954. Η τιμή της έφτασε τα 3.418.000€ και είναι πολύ λογικό καθώς τρεις διαφορετικοί ιστορικοί της Maserati πιστοποίησαν με την τοποθέτησή τους, πως πρόκειται για μια από τις καλύτερες και πιο αυθεντικές Maserati A6 GCS που υπάρχουν με συνεχή ιστορικότητα από την ημέρα που έφυγε από το εργοστάσιο, το 1954 και κυρίως με κανένα ατύχημα, παρά το γεγονός πως έχει συμμετοχή σε σπουδαίους αγώνες για πάνω από μισό αιώνα.

Η Maserati A6 GCS που εκείνη την εποχή, διαφημιζόταν ως Maserati Sport 200, ξεκίνησε την αγωνιστική της πορεία από τον Αυτοκινητικό Γύρο της Γαλλίας το 1954. Έναν αγώνα που ξεκίνησε το 1899 και συνεχίστηκε μέχρι το 1986. Η Maserati της δημοπρασίας τερμάτισε στην έκτη θέση σε εκείνον τον αγώνα, ο οποίος ούτως ή άλλως δεν είχε και πολλές συμμετοχές, αλλά στην πορεία και με τις εναλλαγές στους ιδιοκτήτες της πέρασε μέσα από θρυλικούς αγώνες όπως ο 24ωρος του Le Mans και από θρυλικούς οδηγούς όπως ο Stirling Moss που την οδήγησε στο ιστορικό Mille Miglia του 1986.


Το δεύτερο ακριβότερο αυτοκίνητο της δημοπρασίας στο Le Mans Classic ήταν μια Mercedes 300SL, η οποία προφανώς δεν έφτασε τα 135.000.000, της ακριβότερης στον κόσμο, άλλαξε χέρια όμως για ένα εκατομμύριο, καθώς ήταν η μοναδική από τις Mercedes 300SL που κυκλοφορούν στην αγορά που είχε πουληθεί στην Γερμανία το 1958, όλες οι άλλες - οκτώ δηλαδή - έχουν πουληθεί στην Αμερική.

Τέλος ένα ακόμη στολίδι που άλλαξε ιδιοκτήτη ήταν αυτή η Mv Agusta που κάποτε ανήκε στον Giacomo Agostini και είναι μια από τις επετειακές της εταιρείας για να γιορτάσει την καλύτερη εποχή του κορυφαίου αναβάτη μοτοσυκλετών στην ιστορία των αγώνων. Πουλήθηκε για 199.000€