Η Mercedes έφτιαξε ένα Unimog πιο εντυπωσιακό και από G-Class

Το Unimog κλείνει 80 χρόνια και το γιορτάζει με ένα concept που αποδεικνύει ότι μπορεί με την ίδια άνεση να σκαρφαλώνει σε βράχια και να παρκάρει μπροστά σε πεντάστερα ξενοδοχεία.

Η Mercedes Special Trucks γιορτάζει τα 80 χρόνια του Unimog με ένα concept που χαρίζει στο θρυλικό πολυεργαλειακό εκτός δρόμου μια πολυτελή διάσταση, χωρίς όμως να του ζητά να εγκαταλείψει τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του.

Το πρωτότυπο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Hellgeth Engineering και συνδυάζει τη μοναδική εκτός δρόμου ικανότητα του Unimog με περισσότερη ισχύ, αυξημένη άνεση και σχεδίαση που ταιριάζει εξίσου σε μια απόκρημνη πλαγιά όσο και μπροστά από ένα πεντάστερο ξενοδοχείο.

Η CEO της Mercedes Special Trucks, Franziska Cusumano, περιγράφει το όχημα ως "δήλωση καινοτομίας και πάθους". Με απλά λόγια: το Unimog εξακολουθεί να σκαρφαλώνει σε βράχια, αλλά πλέον το κάνει με δερμάτινες επενδύσεις, ατμοσφαιρικό φωτισμό LED και αισθητά λιγότερους κραδασμούς για τους επιβάτες.

Οι παλαιότεροι φίλοι της Mercedes ίσως θυμηθούν το "Funmog"· εδώ όμως η ιδέα πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα.

Οπτικά, το νέο Unimog ξεχωρίζει με ματ γκρι φινίρισμα, αλουμινένιες beadlock ζάντες 20 ιντσών και ένα σύγχρονο σύστημα φωτισμού LED. Οι παραδοσιακοί καθρέφτες έχουν αντικατασταθεί από το MirrorCam, με ψηφιακές κάμερες και εσωτερικές οθόνες.

Σύμφωνα με τη Mercedes, το σύστημα είναι εξίσου αποτελεσματικό τόσο εκτός δρόμου όσο και στην κυκλοφορία σε αστικό περιβάλλον.

Η διπλή καμπίνα φιλοξενεί έως τέσσερα άτομα και πλέον είναι επενδεδυμένη με υψηλής ποιότητας δέρμα, ραφές που δημιουργούν αντίθεση, ατμοσφαιρικό φωτισμό LED και ακόμη και δερμάτινα πατάκια.

Με άλλα λόγια, το κλασικό "εργαλείο δουλειάς" φόρεσε κοστούμι. Η λάσπη παραμένει ευπρόσδεκτη, απλώς τώρα μοιάζει λιγότερο με επαγγελματικό κίνδυνο και περισσότερο με εμπειρία ευεξίας.

Παρά την αισθητική του που δείχνει εξευγενισμένη, μηχανικά το Unimog παραμένει ένα όχημα χωρίς συμβιβασμούς. Όσοι πίστευαν ότι η θρυλική εκτός δρόμου ικανότητα χρειαζόταν λίγη περισσότερη ισχύ και λιγότερο σκληρό πλαστικό, μόλις βρήκαν την απάντησή τους.

Και δεν πρόκειται απλώς για άσκηση μάρκετινγκ. Από το επόμενο έτος, το όχημα θα τεθεί σε πραγματική χρήση, προκειμένου να συλλεχθούν δεδομένα για πιθανή επόμενη φάση εξέλιξης. Με άλλα λόγια, το πολυτελές Unimog θα πρέπει να αποδείξει ότι δεν είναι μόνο εντυπωσιακό, αλλά έχει πιθανότητες να το δούμε στην παραγωγή.

Στην ουσία, τίποτα θεμελιώδες δεν έχει αλλάξει και αυτό ακριβώς είναι το ζητούμενο. Το όχημα βασίζεται στο εξαιρετικά ικανό Unimog U 4023, με ευέλικτο πλαίσιο, επιλέξιμη τετρακίνηση και μπλοκέ διαφορικά και στους δύο άξονες.

Η ισχύς προέρχεται πλέον από τον εξακύλινδρο κινητήρα Mercedes OM 936, ο οποίος αντικαθιστά τον τετρακύλινδρο και αποδίδει 300 ίππους.

Η Mercedes υπόσχεται βελτιωμένη ελκτική ικανότητα και πιο εκλεπτυσμένη ρύθμιση λειτουργίας του κιβωτίου μετάδοσης, επιβεβαιώνοντας ότι το Unimog μπορεί να παραμείνει εργαλείο, χωρίς να απαρνηθεί την πολυτέλεια.

 

Unimog concept 80 Years
Unimog concept 80 Years
Unimog concept 80 Years
Unimog concept 80 Years
Unimog concept 80 Years
Unimog concept 80 Years
Unimog concept 80 Years
Unimog concept 80 Years
Unimog concept 80 Years
Unimog concept 80 Years
Unimog concept 80 Years
Unimog concept 80 Years
Unimog concept 80 Years