Η Lotus, όπως και αρκετοί άλλοι κατασκευαστές, είχε αρχικά θέσει ως στόχο να κατασκευάζει αποκλειστικά ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2028. Το σχέδιο ήταν φιλόδοξο και προκάλεσε επιφυλάξεις στους φαν της μάρκας, αλλά πλέον έχει αναθεωρηθεί, καθώς οι πωλήσεις των ακριβών ηλεκτρικών SUV Eletre και Emeya δεν ήταν οι αναμενόμενες.
Η απάντηση της μάρκας ήρθε με τη Lotus For Me, το πρώτο plug-in υβριδικό της εταιρείας με μια μάλλον ατυχή επιλογή ονόματος. Βασισμένο στην Eletre, το PHEV παρουσιάστηκε τη Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου στην Κίνα, σηματοδοτώντας την προσωρινή εγκατάλειψη του πλάνου για έναν στόλο αποκλειστικά ηλεκτρικών οχημάτων.

Εξωτερικά, το αυτοκίνητο δείχνει πανομοιότυπο με την Eletre, με μικρές διαφοροποιήσεις στη μάσκα και διακριτική σήμανση στο πίσω μέρος. Κάτω από το αμάξωμα όμως υπάρχουν σημαντικές αλλαγές, που αφορούν κυρίως την προσθήκη ενός τετρακύλινδρου κινητήρα 2.0 λίτρων με 279 ίππους.
Ο κινητήρας προέρχεται απευθείας από το πολυτελές SUV Zeekr 9X, που ανήκει επίσης στον όμιλο Geely, και μπορεί να κινεί τους μπροστινούς τροχούς, ή να λειτουργεί ως γεννήτρια για τη μπαταρία υψηλής τάσης 70 kWh της CATL.
Παρατηρούμε μια μείωση της χωρητικότητας σε σχέση με την μπαταρία 107 kWh της Eletre, αλλά η τάση της μπαταρίας αυξήθηκε από 800 σε 900V, επιτρέποντας ταχύτητες φόρτισης άνω των 400 kW. Στο Zeekr 9X με το οποίο υπάρχει συγγένεια, η ίδια μπαταρία φορτίζει από 30% σε 80% σε λίγο πάνω από οκτώ λεπτά.
Σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία, η Lotus For Me μπορεί να διανύσει έως και 354 χλμ. στον αισιόδοξο κύκλο CLTC, που αντιστοιχούν σε περίπου 248 χλμ. στον κύκλο EPA. Δεν είναι εντυπωσιακό νούμερο, αλλά ο βενζινοκινητήρας μπορεί να αναλάβει και να κρατήσει το SUV σε κίνηση μέχρι να φτάσετε σε ταχυφορτιστή.

Η μπαταρία 70 kWh τροφοδοτεί δύο ηλεκτροκινητήρες, προσφέροντας συνολική απόδοση 952 ίππων, κάτι που σημαίνει πως πρόκειται για την ισχυρότερη Eletre που έχει κατασκευαστεί έως σήμερα, ξεπερνώντας ακόμη και την Eletre R των 918 ίππων. Αυτό επιτρέπει στο SUV των 2.585 κιλών να επιταχύνει από 0-100 km/h σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα.
H Lotus Emeya For Me plug-in hybrid θα κυκλοφορήσει στην Κίνα στις αρχές του επόμενου έτους, ενώ η ευρωπαϊκή παρουσίαση αναμένεται στο δεύτερο εξάμηνο του 2026. Είναι πιθανό η ονομασία "For Me" να αντικατασταθεί με κάτι πιο συμβατικό, όπως Hybrid ή PHEV.




