Νέος CEO της AMG ο πρώην επικεφαλής της Porsche Taycan

Τα τελευταία χρόνια υπήρξαν ιδιαίτερα ταραχώδη για τη Mercedes-AMG, όμως με νέο CEO και με έναν νέο V8 να βρίσκεται στα σκαριά, το μέλλον μοιάζει αρκετά ευοίωνο.

Stefan Weckbach

Η Mercedes-AMG όρισε τον Stefan Weckbach ως νέο CEO. Θα αναλάβει καθήκοντα την 1η Ιουλίου 2026 και παράλληλα θα ηγηθεί της κατηγορίας Top End Vehicle, που περιλαμβάνει τη σειρά G-Class και τα μοντέλα Maybach.

Πριν αναλάβει επικεφαλής στρατηγικής στον Όμιλο VW το 2023, ο Weckbach είχε την εποπτεία της εξέλιξης της Porsche Taycan.

Διαβάστε Επίσης

Τα τελευταία χρόνια είναι αλήθεια πως υπήρξαν ιδιαίτερα ταραχώδη για τη Mercedes-AMG. Τον Σεπτέμβριο του 2022, το τμήμα υψηλών επιδόσεων από το Affalterbach προχώρησε στο αδιανόητο, παρουσιάζοντας μια C63 με τετρακύλινδρο κινητήρα.

Stefan Weckbach

Περίοδος αμφισβήτησης

Όπως ήταν αναμενόμενο, το ντεμπούτο του σπορ sedan προκάλεσε κύμα έντονης κριτικής. Αν και η Mercedes δεν δημοσιεύει ξεχωριστά στοιχεία πωλήσεων για την AMG, οι αναφορές περί μεγάλων εκπτώσεων υποδηλώνουν ότι το μοντέλο δεν σημείωσε την εμπορική επιτυχία που προσδοκούσε η εταιρεία.

Στο μεταξύ, η πρόσφατη ανάκληση 219 AMG One λόγω κινδύνου πυρκαγιάς, δηλαδή περίπου του 80% της συνολικής παραγωγής, ήρθε να επιβαρύνει ακόμη περισσότερο την εικόνα της μάρκας. Το hypercar είχε ήδη περάσει από μια μακρά και δύσκολη διαδικασία εξέλιξης, προκειμένου να ομολογκαριστεί ο κινητήρας Formula 1 για χρήση στο δρόμο.

Mercedes AMG ONE Nurburgring γύρος ρεκόρ

Ωστόσο, δεν λείπουν και τα αισιόδοξα μηνύματα. Ένας νέος V8 βρίσκεται στα σκαριά, ενώ η AMG υπόσχεται "ιδιαίτερα συναισθηματικά" ηλεκτρικά σπορ μοντέλα. Οι νέες αυτές προτάσεις αναμένονται να λανσαριστούν υπό νέα διοίκηση.

Η μετακίνηση του Schiebe

Η Mercedes μετακινεί τον σημερινό CEO της AMG, Michael Schiebe, σε θέση μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου με αρμοδιότητα την Παραγωγή, την Ποιότητα και τη Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, από την 1η Δεκεμβρίου 2025.

Ο Schiebe ηγήθηκε της AMG τα τελευταία δυόμισι χρόνια, από τον Μάρτιο του 2023, ενώ βρίσκεται στην εταιρεία από το 2004. Η εκ νέου προσήλωση της AMG στους θερμικούς κινητήρες, της δίνει τα εφόδια για να ανταγωνιστεί πιο δυναμικά τις BMW M και Audi Sport.

Ο επερχόμενος V8 ενδέχεται να έχει ευρύτερη εφαρμογή από τον σημερινό, προσφέροντας μεγαλύτερη ισχύ και ταυτόχρονα μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές, ώστε να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς Euro 7.

Mercedes-AMG C63 S F1 Edition

Πρόσφατα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η επόμενη C63 θα αποκτήσει μεγαλύτερο κινητήρα, όχι όμως V8. Πιθανότερη επιλογή φαίνεται ένας εξακύλινδρος 3.0 λίτρων σε σειρά.

Στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, το concept GT XX προορίζεται να εξελιχθεί σε ένα ηλεκτρικό super-sedan, το οποίο θα αποκτήσει και αντίστοιχο SUV.

Η AMG δηλώνει σίγουρη ότι μπορεί να προσελκύσει αγοραστές δημιουργώντας "τον καλύτερο ηλεκτρικό V8 στην αγορά", όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Schiebe, αν και παραμένει αμφίβολο κατά πόσο οι τεχνητοί ήχοι και οι προσομοιωμένες αλλαγές σχέσεων θα πείσουν το κοινό.

Stefan Weckbach

Με την παράλληλη προσφορά εξακύλινδρων και V8 για τους φίλους των κινητήρων εσωτερικής καύσης, αλλά και νέων ηλεκτρικών μοντέλων επιδόσεων, η AMG επιχειρεί να καλύψει ένα ευρύ φάσμα απαιτήσεων. Είναι βέβαιο πως ο Weckbach, αναλαμβάνει σε μια κρίσιμη και μεταβατική περίοδο, όμως το παρελθόν του δημιουργεί εύλογες προσδοκίες.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network