Το νέο μοντέλο της Smart δεν είναι ένα ακόμη ηλεκτρικό SUV

Το νέο Smart #6 εισάγει τη μάρκα σε άγνωστα νερά, με σχεδίαση fastback, plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης και διαστάσεις που παραπέμπουν σε Mercedes E-Class, υποσχόμενο κορυφαία αυτονομία.

Smart #6

Το ότι η Smart έχει σταματήσει να κατασκευάζει μικρά αυτοκίνητα πόλης και τα έχει αντικαταστήσει με μεγάλα ηλεκτρικά SUV, είναι κάτι που πλέον γνωρίζουμε καλά. Η είδηση όμως, είναι πως η περαιτέρω διεύρυνση της γκάμας της δεν γίνεται με ένα ακόμη SUV, αλλά με ένα sedan.

Διαβάστε Επίσης

Το νέο μοντέλο, με την ονομασία #6, αποκαλύφθηκε μέσω εγγράφων της κινεζικής MIIT και έρχεται να προσθέσει μία ακόμη έκπληξη, καθώς δεν λανσάρεται ως αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά ως plug-in υβριδικό, σε αντίθεση με την κυρίαρχη τάση της αγοράς. Σχεδιαστικά, μοιράζεται στοιχεία με άλλα πρόσφατα κινεζικά μοντέλα, όπως το Xiaomi SU7.

Smart #6

Στο εμπρός μέρος, τα φωτιστικά σώματα ενσωματώνονται αρμονικά στον προφυλακτήρα και ενώνονται με μια φωτεινή μπάρα πλήρους πλάτους, μια σχεδιαστική τάση που κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος. Το καπό έχει έντονες καμπύλες, ενώ χαμηλά υπάρχει μια μικρή μαύρη εισαγωγή αέρα.

Οι δύο εκδόσεις που εμφανίζονται στις καταχωρίσεις, διαθέτουν επίσης γυάλινη πανοραμική οροφή. Στο πίσω μέρος, το #6 υιοθετεί καθαρόαιμη fastback σιλουέτα, εγκαταλείποντας το κλασικό πορτμπαγκάζ υπέρ μιας μεγάλης πίσω πόρτας.

Smart #6

Στοιχείο της σχεδίασης αποτελεί και η ενεργή πίσω αεροτομή. Παρά τις πρώτες εντυπώσεις, το νέο μοντέλο είναι αρκετά μεγάλο, κοντά σε διαστάσεις με τη νεότερη Mercedes E-Class. Το Smart #6 βρίσκεται λίγο χαμηλότερα σε μήκος, στα 4,9 μέτρα, αλλά είναι φαρδύτερο στα 1,92 μέτρα και ψηλότερο στα 1,5 μέτρα. Όσο για το μεταξόνιο, αυτό έχει διαμορφωθεί στα 2,92 μέτρα.

Η Smart έχει επιβεβαιώσει ότι το #6 EHD θα χρησιμοποιεί το ίδιο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης με το πρόσφατο #5 EHD SUV. Το σύστημα συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο turbo 1.5 λίτρων και απόδοσης 161 ίππων, με έναν εμπρός ηλεκτροκινητήρα 268 ίππων και 380 Nm ροπής.

Smart #6

Αν και δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη στοιχεία για τη μπαταρία του #6, θεωρείται πολύ πιθανό ότι θα προσφέρεται με τις ίδιες επιλογές 20 kWh και 41,46 kWh.

Smart #6

Στο #5, αυτές οι μπαταρίες προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία 120-252 χλμ. και συνολική αυτονομία 1.483-1.615 χλμ. Αν ληφθεί υπόψη η πιο αεροδυναμική σχεδίαση του #6, είναι πιθανές μικρές βελτιώσεις τόσο στην ηλεκτρική, όσο και στη συνολική αυτονομία.

Η Smart δεν έχει αποκαλύψει ακόμη εικόνες από το εσωτερικό, αλλά αν το #6 ακολουθεί τη σχεδιαστική γλώσσα του #5, τότε αναμένεται να διαθέτει ευρεία ψηφιακή οθόνη οργάνων, head-up display και δύο οθόνες κατά μήκος του ταμπλό, μία για το infotainment και μία για τον συνοδηγό.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network