Τι απαντά η VW στην αγωγή που δέχτηκε για τα κουμπιά αφής στο τιμόνι

Η αγωγή που έχει κατατεθεί εναντίον της VW, ισχυρίζεται ότι εκούσιο άγγιγμα των κουμπιών αφής στο τιμόνι, μπορεί να ενεργοποιήσει κατά λάθος το cruise control στο ηλεκτρικό ID. 4.

Έχουν περάσει αρκετοί μήνες από τότε που η Volkswagen κατηγορήθηκε στις ΗΠΑ για τα απτικά κουμπιά στο τιμόνι του ID.4, οι οποίοι φέρεται να θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια. Σήμερα, η γερμανική εταιρεία επανέρχεται καταθέτοντας αίτηση για απόρριψη της υπόθεσης.

Η αγωγή, που έχει κατατεθεί στο Ομοσπονδιακό Δικαστήριο του Νιού Τζέρσεϊ, υποστηρίζει ότι οι οδηγοί μπορούν ακούσια να ενεργοποιήσουν το Adaptive Cruise Control (ACC) με μια απλή κίνηση του χεριού πάνω στα απτικά κουμπιά του τιμονιού.

Οι δύο ενάγοντες υποστηρίζουν ότι αισθάνονται "τρομοκρατημένοι και διστακτικοίνα οδηγούν τα οχήματά τους, λόγω αυτού του κινδύνου.

Η Volkswagen σημειώνει, ωστόσο, ότι κανένας από τους δύο ενάγοντες δεν έχει διακόψει την οδήγηση λόγω του φερόμενου ελαττώματος. Η Janice Beecher υποστηρίζει ότι άγγιξε κατά λάθος το κουμπί ACC ενώ πάρκαρε, με αποτέλεσμα το ID.4 να επιταχύνει και να χτυπήσει ένα δέντρο.

Η VW απαντά ότι η Beecher δεν δήλωσε ότι χρησιμοποίησε τα φρένα κατά το περιστατικό και ότι τα δεδομένα από τον καταγραφέα συμβάντων του ID.4 δεν κατέγραψαν κάποια τέτοια ενέργεια.

Ο δεύτερος ενάγων, Omar Hakkaoui, ισχυρίζεται ότι η σύζυγός του προκάλεσε ζημιά στο ID.4 τους, όταν το όχημα επιτάχυνε ξαφνικά στην αυλή τους. Ωστόσο, η VW επισημαίνει ότι δεν υπάρχει ένδειξη ότι η σύζυγός του άγγιξε τους διακόπτες ACC.

Η εταιρεία υποστηρίζει επίσης ότι οι αξιώσεις της αγωγής σχετικά με την εγγύηση είναι ανεπαρκείς και ότι οι ενάγοντες δεν έχουν προσδιορίσει με σαφήνεια το ελάττωμα που θεωρούν ότι επηρεάζει τις αντιδράσεις του ηλεκτρικού SUV.

Τέλος, η VW υποστηρίζει ότι η αγωγή δεν θα έπρεπε να εξελιχθεί σε ομαδική, καθώς οι ενάγοντες ζουν σε Μασαχουσέτη και Κονέκτικατ και δεν μπορούν να εκπροσωπήσουν ιδιοκτήτες που κατοικούν σε άλλες πολιτείες.