Η Changan αποφασισμένη να φέρει στην Ευρώπη τις μάρκες Avatr και Nevo

Μετά την είσοδό της στην Ευρώπη μέσα στο 2025, η Changan ετοιμάζεται πλέον να φέρει και τις ηλεκτρικές Avatr και Nevo, καθώς και υβριδικά μοντέλα, δύο κινήσεις που σηματοδοτούν την επέκταση της στην ήπειρο.

Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα, η κινεζική Changan ετοιμάζεται να ενισχύσει σημαντικά την παρουσία της στην Ευρώπη, λανσάροντας μέσα στα επόμενα δύο χρόνια μοντέλα από τις αμιγώς ηλεκτρικές μάρκες της, Avatr και Nevo.

Παράλληλα, εξετάζει και την είσοδο στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στην ευρωπαϊκή ήπειρο. Την είδηση επιβεβαίωσε ο επικεφαλής παγκόσμιου σχεδιασμού της εταιρείας, Klaus Zyciora, σε συνέντευξή του στο Reuters στις 4 Δεκεμβρίου στο Λονδίνο.

Μέχρι στιγμής, η Changan έχει επικεντρωθεί στην προώθηση αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων στην Ευρώπη. Ωστόσο, σύμφωνα με τον Zyciora, η εταιρεία δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να διαθέσει και υβριδικά ή plug-in υβριδικά οχήματα κάτω από το brand Changan, εφόσον υπάρξει ενδιαφέρον από τους ευρωπαίους καταναλωτές.

"Θα δοκιμάσουμε την αγορά και θα δούμε πόσο ανταγωνιστικές μπορούν να είναι οι προτάσεις μας", δήλωσε χαρακτηριστικά. "Αλλά έρχονται πολλά νέα προϊόντα στο άμεσο μέλλον".

Η εταιρεία είχε ανακοινώσει τον Μάρτιο ότι σχεδιάζει να ξεκινήσει πωλήσεις σε δέκα ευρωπαϊκές αγορές μέσα στο 2025, ενώ θυμίζουμε πως εδώ και λίγο καιρό έχει ξεκινήσει την πορεία της και στην ελληνική αγορά. Προς το παρόν έχει λανσάρει το αμιγώς ηλεκτρικό SUV Deepal S07 και το λίγο μικρότερο Deepal 05.

Εργοστάσιο στην Ευρώπη

Στρατηγικός στόχος της Changan είναι η δημιουργία εργοστασίου παραγωγής στην Ευρώπη, ώστε να στηρίξει τις επερχόμενες πωλήσεις και να αποφύγει τους δασμούς που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής.

Η Avatr αποτελεί το premium brand ηλεκτροκίνησης της Changan, ενώ η Nevo προσφέρει μοντέλα που καλύπτουν ευρύ φάσμα, από μικρά αυτοκίνητα έως SUV.

Το μέλλον των REEV

Από την πλευρά της, η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία και η γερμανική κυβέρνηση, έχουν πιέσει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να επιτρέψει τη χρήση των λεγόμενων range extender EVs, δηλαδή ηλεκτρικών οχημάτων στα οποία ένας μικρός κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας.

Ο Zyciora επιβεβαίωσε ότι η Changan διαθέτει ήδη αυτή την τεχνολογία για τα μοντέλα των Deepal, Avatr και Nevo, και ότι θα εξετάσει σοβαρά τη διάθεσή της στην Ευρώπη, εφόσον οι κανονισμοί της Επιτροπής το επιτρέψουν.