Αυτή είναι η τελευταία Bugatti Bolide-ολοκληρώθηκε η παραγωγή της

Η τελευταία Bolide παραδόθηκε στον ιδιοκτήτη της, κλείνοντας ένα σημαντικό κεφάλαιο στην ιστορία του εμβληματικού κινητήρα W16 της Bugatti και σηματοδοτώντας το τέλος μιας εποχής.

Η Bugatti κλείνει το προτελευταίο κεφάλαιο στην ιστορία του θρυλικού κινητήρα W16, ολοκληρώνοντας την παραγωγή της Bolide. Το απόλυτο hypercar πίστας της Bugatti δεν θα κατασκευαστεί ξανά, καθώς το 40ό και τελευταίο αυτοκίνητο παραδόθηκε στον ιδιοκτήτη του.

Για την ακρίβεια, παρελήφθη απευθείας από το εργοστάσιο της φίρμας στη βορειοανατολική Γαλλία.

Ο συλλέκτης που πλήρωσε περίπου 4 εκατ. ευρώ για ένα αυτοκίνητο που δεν μπορεί να κυκλοφορήσει σε δημόσιους δρόμους, διαθέτει ήδη στην προσωπική του συλλογή μια κλασική Type 35, αλλά και μια Veyron Grand Sport. Μάλιστα, όπως και η Bolide, έτσι και η συγκεκριμένη Veyron είναι η τελευταία που κατασκευάστηκε.

Τα δύο μοντέλα, Veyron και Bolide, μοιράζονται ειδικούς χρωματισμούς Black Blue και Special Blue Lyonnais στο αμάξωμα, ενώ το εσωτερικό τους έχει επένδυση Alcantara σε Lake Blue απόχρωση.

Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό, εγείροντας το ερώτημα αν κάποιοι από τους 40 κατόχους θα επιχειρήσουν μελλοντικά να μετατρέψουν την Bolide σε νόμιμη για δρόμο. Εκεί άλλωστε στοχεύει και η βρετανική εταιρεία Lanzante, που ήδη εργάζεται για την έκδοση με πινακίδες κυκλοφορίας.

Παρότι η παραγωγή της Bolide ολοκληρώθηκε, η Bugatti δεν έχει κλείσει ακόμη το κεφάλαιο W16. Ακολουθούν οι παραδόσεις της Mistral, του τελευταίου μοντέλου που θα φέρει τον εμβληματικό κινητήρα ο οποίος έκανε ντεμπούτο πριν από 20 χρόνια στη Veyron.

Το περιορισμένης παραγωγής roadster (μόλις 99 μονάδες θα κατασκευαστούν), άρχισε να παραδίδεται στους πελάτες τον περασμένο Φεβρουάριο και, όταν ολοκληρωθεί ο κύκλος παραγωγής του, ο W16 θα αποτελέσει οριστικά παρελθόν.

Τη σκυτάλη παίρνει πλέον ο ολοκαίνουργιος V16 που αναπτύχθηκε με την συμβολή της Cosworth για την Tourbillon, τον διάδοχο της Chiron. Ο νέος κινητήρας είναι ατμοσφαιρικός, με αυξημένη χωρητικότητα 8.4 λίτρων (από 8.0) και ενσωματώνεται σε υβριδικό σύστημα, καθώς ακόμη και η Bugatti οφείλει πλέον να συμμορφώνεται με τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων.

Ωστόσο, το κεφάλαιο W16 δεν φαίνεται να κλείνει εντελώς. Μέσω του νέου προγράμματος Programme Solitaire, η Bugatti σκοπεύει να δημιουργεί μοναδικές, εξατομικευμένες εκδόσεις βασισμένες σε υφιστάμενα μοτέρ και πλατφόρμες, όπως ήδη συνέβη με την one-off Brouillard.

Μία στρατηγική που θυμίζει έντονα τη φιλοσοφία της Pagani, η οποία κρατά στη ζωή την οικογένεια Zonda εδώ και δεκαετίες.

 

 

 

Bugatti Bolide final
Bugatti Bolide final
Bugatti Bolide final
Bugatti Bolide final
Bugatti Bolide final
Bugatti Bolide final
Bugatti Bolide final