Την ίδια εβδομάδα που ο κόσμος γνώρισε για πρώτη φορά την Cayenne Electric, η Porsche αποκάλυψε κάτι που αποτελεί πρωτιά στην ιστορία του προγράμματος εξατομίκευσης του εργοστασίου της. Την εκδοχή της Cayenne πρώτης γενιάς, που έχει επιμεληθεί το τμήμα Sonderwunsch της εταιρείας.
Το όχημα παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του μεγαλύτερου φεστιβάλ αυτοκινήτου στη Μέση Ανατολή, Icons of Porsche, και, σε αντίθεση με ορισμένα άλλα προϊόντα Sonderwunsch, δεν φέρει δικό του όνομα. Φέρει όμως μια σειρά από αναβαθμίσεις που το καθιστούν μοναδικό στον κόσμο.

Η Porsche χαρακτηρίζει τη μετατροπή ως "εκτεταμένη", αν και με μια γρήγορη ματιά μπορεί να δώσει την εντύπωση ότι δεν είναι και τόσο περίπλοκη. Το SUV ανήκει στην κατηγορία Factory Re-Commission Sonderwunsch και ολοκληρώθηκε κατόπιν παραγγελίας του Αμερικανού επιχειρηματία Phillip Sarofim, σημαντικού παράγοντα στις εταιρείες Meyers Manx και Trousdale Ventures.

Το SUV που επιλέχθηκε για την αναβάθμιση είναι μια Cayenne GTS του 2009, από τις τελευταίες της πρώτης γενιάς, με περίπου 80.500 χιλιόμετρα στο κοντέρ. Η διαδικασία, όπως αναφέρει η Porsche, επανέφερε το SUV σε σχεδόν καινούργια κατάσταση, μετατρέποντάς το σε ένα "απόλυτα μοναδικό κομμάτι".
Παρά τις πιθανές μηχανικές βελτιώσεις, η Porsche δεν αποκαλύπτει λεπτομέρειες για αυτές. Αυτό που αποκαλύπτεται είναι οι οπτικές και εργονομικές τροποποιήσεις που δεν βρίσκονται σε κανένα άλλο SUV αυτού του είδους.

Το κεντρικό στοιχείο της μετατροπής αντλεί έμπνευση από την Porsche 911 Spirit 70, που παρουσιάστηκε την άνοιξη ως έκδοση περιορισμένης παραγωγής, με στόχο να αναβιώσει το στυλ των αυτοκινήτων πριν από μισό αιώνα.
Το motif αυτό φαίνεται στο αμάξωμα της πρώτης γενιάς Cayenne, βαμμένο σε χρώμα Blackolive, με το κάτω μέρος και τις ζάντες σε ματ μαύρο, να δημιουργούν αντίθεση.

Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι η τοποθέτηση ρυμουλκούμενου με τετράγωνη βάση, καθώς ο ιδιοκτήτης ήθελε να οδηγεί το SUV στην έρημο Rub al-Khali κοντά στο Ντουμπάι, με συνδεδεμένο ένα Airstream caravan.

Στο εσωτερικό, χρησιμοποιήθηκε νέο δέρμα σε χρώμα English green, με μοτίβα pasha σε μαύρο και πράσινο, ενώ τα καθίσματα καλύπτονται με το χαρακτηριστικό ύφασμα Porsche. Οι επενδύσεις στις πλευρές του συνοδηγού, οι λαβές των θυρών και οι διακοσμητικές λωρίδες είναι σε χρώμα αλουμινίου.
Η Porsche δεν αποκάλυψε το κόστος της εξατομίκευσης για τον Sarofim, αλλά μετά από αυτή την εξέλιξη, αναμένεται να δούμε περισσότερες τέτοιες μοναδικές Cayenne Sonderwunsch να κάνουν την εμφάνισή τους στο μέλλον.













