Η Ford συνεχίζει να εξελίσσει το ηλεκτρικό Puma Gen-E, παρουσιάζοντας για το 2026 μια ήπια ανανεωμένη έκδοση, με μεγαλύτερη αυτονομία και προηγμένες τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού.
Το μοντέλο, που λανσαρίστηκε το 2019 ως compact SUV και υποδέχτηκε το 2024 τόσο την facelift όσο και την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, αναβαθμίζεται ξανά για την επόμενη χρονιά.
Το σημαντικότερο νέο αφορά την αυξημένη αυτονομία WLTP στα 400 χλμ., δηλαδή 24 χλμ. περισσότερα από το απερχόμενο μοντέλο. Στον αστικό κύκλο, η αυτονομία φτάνει τα 550 χλμ., εξασφαλίζοντας λιγότερες στάσεις φόρτισης στην καθημερινότητα.

Όπως αναφέρει η Ford, η βελτίωση οφείλεται στον "βελτιστοποιημένο σχεδιασμό μπαταρίας", χωρίς όμως να διευκρινίζεται τι σημαίνει αυτό. Η χωρητικότητα πάντως εξακολουθεί να είναι 43 kWh. Η Ford δεν έχει διευκρινίσει αν η αυτονομία αφορά την έκδοση με ζάντες 17 ιντσών ή την Premium με 18άρες.
Η ισχύς παραμένει ίδια, με 168 ίππους και 290 Nm ροπής, που μεταφέρονται στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα.

Από την άνοιξη του 2026 όμως, το μικρότερο Ford στην Ευρώπη θα διατίθεται και με το σύστημα BlueCruise, που επιτρέπει οδήγηση χωρίς χέρια στον αυτοκινητόδρομο, στο πλαίσιο του προαιρετικού Driver Assistance Pack.
Η τεχνολογία επεκτείνεται σταδιακά στη γκάμα της Ford και έχει ήδη επιβεβαιωθεί για τα Kuga και Ranger PHEV. Από το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του το 2023, το BlueCruise καλύπτει πλέον 16 αγορές και πάνω από 135.000 χλμ. εγκεκριμένων αυτοκινητοδρόμων.

Όπως ήταν αναμενόμενο, αισθητικές αλλαγές δεν υπάρχουν στο Puma Gen-E, που διατηρεί τη χαρακτηριστική κλειστή μάσκα και το αμάξωμα της mild-hybrid έκδοσης. Το ίδιο ισχύει και για την καμπίνα, η οποία εξακολουθεί να διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,8 ιντσών και infotainment 12 ιντσών.
Η πρακτικότητα παραμένει ένα από τα δυνατά σημεία του μοντέλου, χάρη στο "Gigabox" κάτω από τον χώρο αποσκευών. Το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 574 λίτρα, ενώ επιπλέον 43 λίτρα προστίθενται από το frunk.
Στις ευρωπαϊκές αγορές που έχει ήδη ξεκινήσει να διατίθεται η νέα έκδοση του Pume Gen-E, η τιμή παραμένει αμετάβλητη σε σχέση με το τρέχον μοντέλο.



