Η εικόνα των ταξινομήσεων του Οκτωβρίου 2025 δείχνει αλλαγή χαρακτήρα στην ελληνική αγορά αλλά διατήρηση της δυναμικής πορείας που υπάρχει μέχρι τώρα στο 2025. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ, οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών έφτασαν τις 10.768, σημειώνοντας άνοδο 11,4% σε σχέση με έναν χρόνο πριν. Στο δεκάμηνο Ιανουαρίου–Οκτωβρίου, η αγορά μετρά ήδη 123.000 ταξινομήσεις, +4,5% από το 2024.
Αν υπάρχει ένα στοιχείο που ξεχωρίζει, αυτό είναι η θεαματική άνοδος των plug-in υβριδικών (PHEV). Τον Οκτώβριο εκτοξεύτηκαν κατά 75,1%, ενώ συνολικά στο έτος ανεβαίνουν κατά 35,9%. Είναι η κατηγορία με τη μεγαλύτερη άνοδο, δείχνοντας ότι οι Έλληνες οδηγοί στρέφονται σε μοντέλα που προσφέρουν ηλεκτρική καθημερινότητα χωρίς το άγχος φόρτισης σε μεγάλες αποστάσεις.
Τα αμιγώς ηλεκτρικά (BEV), αντίθετα, υποχώρησαν κατά 12,5% τον Οκτώβριο – μια ένδειξη ότι η αγορά επανεξετάζει το κόστος, τις υποδομές και την πρακτικότητα. Στο σύνολο του έτους παραμένουν πάντως θετικά (+6,7%), αλλά η δυναμική τους δεν θυμίζει τις εποχές του "Κινούμαι Ηλεκτρικά", όταν τα ποσοστά ήταν διψήφια.
Τα SUV συνεχίζουν την κυριαρχία τους. Τον Οκτώβριο, το 73,6% των νέων επιβατικών ήταν SUV – ποσοστό που δύσκολα συναντά κανείς σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές. Τα δημοφιλή B-SUV, η κατηγορία των μικρών crossover, έφτασε στο 36%, ενώ τα C-SUV ανέβηκαν στο 26%. Η ελληνική αγορά έχει αφήσει οριστικά πίσω της τα μικρά και τα hatchback για ένα σχήμα πιο "ψηλό", πιο πρακτικό και μάλλον πιο ελκυστικό αισθητικά για τον μέσο οδηγό.