Σε συνέχεια των teaser των προηγούμενων ημερών, η Bentley παρουσίασε και επίσημα ένα από τα πιο εντυπωσιακά και ακραία αυτοκίνητα επιδόσεων της σύγχρονης ιστορίας της.
Ένα μεγάλο, επιθετικό, δίθυρο κουπέ, ντυμένο με αεροδυναμικά βοηθήματα και "ποτισμένο" με ατόφια, ανελέητη δύναμη ενός θερμικού V8. Κυρίες και κύριοι, η νέα Bentley Supersports μόλις αποκαλύφθηκε και δεν αστειεύεται.

Πρόκειται μόλις για το τέταρτο μοντέλο που φέρει το όνομα Supersports στα τελευταία 100 χρόνια. Η πρώτη "Super Sports" του 1925 είχε τελική 160 km/h, και από τότε κάθε μοντέλο με αυτό το όνομα σηματοδοτεί μια νέα εποχή ακραίων επιδόσεων.
Το ίδιο συμβαίνει και τώρα. Για τη νέα γενιά, η Bentley πήρε τον γνώριμο V8 biturbo 4.0 λίτρων της Continental GT, χωρίς καμία υβριδική υποβοήθηση, και τον άφησε ελεύθερο να μεταφέρει την ισχύ του αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.

Ο κινητήρας έχει ενισχυμένο στρόφαλο, αναβαθμισμένες κυλινδροκεφαλές και μεγαλύτερα turbo, ενώ συνοδεύεται από ένα σύστημα εξάτμισης τιτανίου, ρυθμισμένο έτσι ώστε να ακούγεται όπως καμία Bentley μέχρι σήμερα και φυσικά, χωρίς τεχνητή ενίσχυση μέσα στην καμπίνα.
Στη νέα του μορφή, ο V8 αποδίδει περίπου 665 ίππους και 800 Nm ροπής, τα οποία μεταφέρονται μέσω ενός αναβαθμισμένου 8τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με ταχύτερες αλλαγές.
Και για πρώτη φορά στην ιστορία της Continental GT, η ισχύς αυτή πηγαίνει αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Το αποτέλεσμα; Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα περίπου 309 km/h.

Αλλά δεν είναι μόνο η δύναμη. Είναι και η επιθετικότητα στις στροφές. Η Supersports διαθέτει ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό, φαρδύτερο πίσω μετατρόχιο κατά 16 χλστ., torque vectoring, καθώς και επεμβάσεις σε τιμόνι, ανάρτηση, traction control και ESC.
Οι νέες σφυρήλατες ζάντες 22 ιντσών σε συνδυασμό με τα ελαστικά Pirelli Trofeo RS επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να στρίβει 30% ταχύτερα από μια συμβατική Continental GT.

Και φυσικά, υπάρχει ο τομέας των φρένων, όπου συναντάμε "το μεγαλύτερο σύστημα πέδησης που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής", σύμφωνα με τη Bentley: 10πίστονες δαγκάνες και δίσκοι 440 χλστ. εμπρός, τετραπίστονες και 410 χλστ. πίσω. Με απλά λόγια, σε κάθε δυνατό φρενάρισμα σταματάει ο χρόνος.
Το βάρος έχει μειωθεί σημαντικά χάρη στην απουσία υβριδικού συστήματος, στην κατάργηση της τετρακίνησης, στην τοποθέτηση carbon οροφής αντί αλουμινένιας και στη μείωση ηχομονωτικών υλικών και βοηθημάτων.
Έτσι, η νέα Supersports ζυγίζει λιγότερο από 2 τόνους, τιμή εντυπωσιακή για Bentley. Ενδεικτικά, είναι περίπου 500 κιλά ελαφρύτερη, από την αμέσως ελαφρύτερη GT Speed.

Η εμφάνιση είναι αδιαπραγμάτευτα άγρια. Νέος προφυλακτήρας, dive planes, πλαϊνά μαρσπιέ, αρκετά φουσκωμένα φτερά, ανασχεδιασμένος πίσω διαχύτης και σταθερή πίσω αεροτομή τύπου ducktail, αυξάνουν την κάθετη δύναμη κατά 300 κιλά σε σχέση με την Continental GT Speed.

Όπως πάντα, οι επιλογές εξατομίκευσης είναι πολλές περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων ειδικά χρώματα "performance", άφθονο ανθρακόνημα, δέρμα, αλουμίνιο και ό,τι άλλο ταιριάζει στο ύφος ενός υπεραυτοκινήτου πολυτελείας.
Η παραγωγή θα περιοριστεί στις 500 μονάδες, με τις παραγγελίες να ανοίγουν τον Μάρτιο του 2026 και τις παραδόσεις να αναμένονται στις αρχές του 2027. Όσο για την τιμή; Η Bentley δεν την έχει ανακοινώσει, αλλά οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για ένα νούμερο πέριξ των 300.000 ευρώ.























