Επίσημο: Η TVR επιστρέφει και το μέλλον της περιλαμβάνει ηλεκτρικά μοντέλα

Με νέο ιδιοκτήτη και φιλόδοξο πλάνο αναδιάρθρωσης, η TVR επιστρέφει και πάλι με την υπόσχεση πως η Griffith θα γίνει επιτέλους πραγματικότητα ανοίγοντας ταυτόχρονα τον δρόμο για ηλεκτρικά μοντέλα.

Η TVR επιστρέφει. Ή, τέλος πάντων επιστρέφει ξανά. Η νέα της εποχή την βρίσκει πλέον υπό την ομπρέλα της Charge Holdings, με στόχο να κατασκευάσει και να παραδώσει την πολυαναμενόμενη V8 Griffith.

Τι είναι όμως η Charge Holdings; Πρόκειται για τον όμιλο που κατέχει την Charge Cars, η οποία πέρυσι μπήκε σε καθεστώς εξουσιοδοτημένης διαχείρισης, αλλά τελικά κατάφερε να σωθεί.

Πριν από όλη αυτή την περιπέτεια, η Charge Cars είχε παρουσιάσει εκείνο το εντυπωσιακό, ηλεκτρικό fastback Mustang του 1967, με αμάξωμα επίσημα αδειοδοτημένο από τη Ford.

Τώρα, υπό τη νέα διοίκηση, η TVR ετοιμάζεται να υλοποιήσει το σχέδιο που είχε εξαγγείλει ήδη από το 2017, την παραγωγή της νέας Griffith, ενός σπορ μοντέλου που αρχικά φορούσε έναν 5λιτρο, V8 της Ford Mustang με απόδοση 500 ίππων.

Προς το παρόν, καμία από τις δύο πλευρές δεν έχει επιβεβαιώσει αν αυτή η συνταγή θα διατηρηθεί, με τη μοναδική επίσημη δήλωση να αναφέρει πως η TVR "παραμένει προσηλωμένη στην παράδοση της Griffith, συνεχίζοντας την κληρονομιά των υψηλών επιδόσεων και των σπορ θερμικών αυτοκινήτων".

Αμέσως μετά, όμως, η TVR θα στραφεί και σε ηλεκτροκίνητες πλατφόρμες. Για όσους έχουν οδηγήσει TVR, η "ηλεκτρισμένη" αίσθηση ίσως δεν είναι κάτι νέο, όμως αυτή τη φορά θα μιλάμε για πραγματική ηλεκτρική ισχύ.

Η Charge Holdings σχεδιάζει μια πολυφασική αναδιάρθρωση της TVR, με στόχο τη δημιουργία ενός multi-brand, χαμηλού όγκου παραγωγής ομίλου, που θα περιλαμβάνει τις Charge Cars, TVR και την LAB.364, εταιρεία ειδικευμένη στις βαφές και τις τελικές επιμεταλλώσεις. Η κατεύθυνση λοιπόν είναι σαφής.

Ο CEO, Paul Abercrombie, δήλωσε: "Η αποστολή της Charge Holdings είναι να φέρει κοντά εμβληματικές μάρκες επιδόσεων και κορυφαία τεχνογνωσία παραγωγής. Η στρατηγική συγχώνευση με την TVR θα ενώσει την κληρονομιά με την καινοτομία, δημιουργώντας έναν νέο ηγέτη στον χώρο των πολυτελών, χαμηλού όγκου αυτοκινήτων".

Περισσότερες λεπτομέρειες, όπως λέει η εταιρεία, αναμένονται στις αρχές του 2026.