Διέρρευσαν πληροφορίες για το SUV που ετοιμάζει η McLaren-πότε έρχεται και με τι κινητήρα

Ένα νέο κεφάλαιο ξεκινά για τη McLaren, καθώς το πρώτο της SUV με V8 υβριδικό κινητήρα και επιθετική σχεδίαση, έρχεται όλο και πιο κοντά, όπως αποκάλυψαν στελέχη της εταιρείας.

Η McLaren φαίνεται έτοιμη να κάνει το μεγάλο βήμα προς την κατηγορία των performance SUV. Σύμφωνα με νέο ρεπορτάζ της Automotive News, η βρετανική εταιρεία προγραμματίζει την παρουσίαση του πρώτου της SUV το 2028, το οποίο θα φέρει υβριδικό σύστημα κίνησης με κινητήρα V8.

Οι πληροφορίες προέρχονται από παγκόσμια συνάντηση αντιπροσώπων που πραγματοποιήθηκε στις 11 Νοεμβρίου στο McLaren Creation Centre στο Μπίστερ της Αγγλίας. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, τα στελέχη της εταιρείας φέρεται να αποκάλυψαν εσωτερικά το νέο SUV, το οποίο φέρει την κωδική ονομασία "P47".

Πηγές που παρευρέθηκαν στη συνάντηση περιγράφουν το P47 ως ένα πενταθέσιο υβριδικό SUV με διαστάσεις παρόμοιες με της Porsche Cayenne Turbo GT, αλλά ελαφρώς μεγαλύτερο.

Το μοντέλο που παρουσιάστηκε σε μορφή από πηλό (clay model) διέθετε ζάντες 24 ιντσών, ενώ ένας από τους παρευρισκόμενους ανέφερε πως "το SUV έχει έντονη, μυώδη σχεδίαση και επιβλητική παρουσία, σίγουρα δεν θα περνάει απαρατήρητο ανάμεσα στα υπόλοιπα εξωτικά SUV".

Θεωρείται δεδομένο

Αν και η McLaren δεν έχει επιβεβαιώσει επίσημα την παραγωγή του πρώτου της SUV, όλα δείχνουν πως η απόφαση έχει ουσιαστικά ληφθεί. Ήδη από τον Σεπτέμβριο, ο νέος CEO της εταιρείας, Nick Collins, είχε αποκαλύψει πως η McLaren εξελίσσει "ένα όχημα με περισσότερες από δύο θέσεις", μια ξεκάθαρη ένδειξη για το επερχόμενο project.

Το SUV, ωστόσο, δεν είναι το μόνο νέο μοντέλο που βρίσκεται στα σχέδια της εταιρείας. Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, η McLaren διαθέτει εκτεταμένο πλάνο νέων λανσαρισμάτων έως το 2030, με νέα μοντέλα κάθε χρόνο μέχρι το 2028.

Μεταξύ αυτών ξεχωρίζει ένα υβριδικό κουπέ με περίπου 800 ίππους, το οποίο θα τροφοδοτείται από κινητήρα V6 με ήπιο υβριδικό σύστημα και αναμένεται το 2027. Την ίδια χρονιά θα παρουσιαστεί και μια τελική έκδοση της 750S, με roof scoop και μεγαλύτερη πίσω αεροτομή.

Αξιοσημείωτο είναι πως καμία αναφορά δεν έγινε στο πολυσυζητημένο αμιγώς ηλεκτρικό supercar της McLaren. Παρότι ο Collins έχει επιβεβαιώσει ότι ένα ηλεκτρικό project βρίσκεται σε εξέλιξη, φαίνεται πως δεν αποτελεί άμεση προτεραιότητα. Προς το παρόν, οι φίλοι της ηλεκτροκίνησης θα χρειαστεί να περιμένουν λίγο ακόμη.