Η Toyota αποκάλυψε τη νέα γενιά του Hilux, του εμβληματικού pick-up που έχει γίνει συνώνυμο της αντοχής, της αξιοπιστίας και της σκληρής δουλειάς και είναι πλέον στην ένατη γενιά του. Έπειτα από περισσότερα από 55 χρόνια ιστορίας, το Hilux περνά σε μια νέα εποχή εξηλεκτρισμού, με την πρώτη του αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, αλλά και την επιβεβαίωση παραγωγής μιας μελλοντικής έκδοσης με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου το 2028. Για την ελληνική αγορά, το νέο Hilux αναμένεται το φθινόπωρο του 2026.

Νέα φιλοσοφία "Tough & Agile"
Η σχεδίαση του νέου Hilux ακολουθεί τη φιλοσοφία "Tough & Agile", συνδυάζοντας στιβαρότητα με σύγχρονη δυναμική εικόνα. Το μήκος του είναι παραπλήσιο με το προηγούμενο με 5,320 mm και το μεταξόνιο παραμένει ίδιο στα 3,085 mm.
Το εμπρός μέρος έχει επανασχεδιαστεί με νέα φωτιστικά σώματα και έντονη μπάρα με το όνομα Toyota στο κέντρο, θυμίζοντας το στυλ των πρώτων γενιών. Στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η μάσκα είναι τελείως κλειστή για καλύτερη αεροδυναμική και οι αεραγωγοί είναι ουσιαστικά κρυφοι, ενώ έχουν προστεθεί νέες ζάντες και πρακτικά σκαλοπάτια στο πίσω μέρος.
Το εσωτερικό αντλεί έμπνευση από το νέο Land Cruiser, με βελτιωμένα υλικά, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και οθόνη αφής έως 12,3 ιντσών. Όλα τα χειριστήρια τετρακίνησης και off-road λειτουργιών είναι συγκεντρωμένα στην κεντρική κονσόλα, ενώ το ηλεκτρικό Hilux διαθέτει επιλογέα shift-by-wire για πιο εργονομική λειτουργία. Η καμπίνα, αποκλειστικά Double Cab, υπόσχεται καλύτερη ποιότητα κύλισης, άνεση και πληθώρα τεχνολογιών συνδεσιμότητας μέσω της εφαρμογής MyToyota.

Ηλεκτρικό Hilux BEV: Μηδενικές εκπομπές, ίδια αντοχή
Το αμιγώς ηλεκτρικό Hilux (BEV) ενσωματώνει μπαταρία ιόντων λιθίου 59,2 kWh και δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, προσφέροντας μόνιμη τετρακίνηση με ροπή 205 Nm εμπρός και 268,6 Nm πίσω. Η αυτονομία του υπολογίζεται περίπου στα 240 km (WLTP), ενώ μπορεί να μεταφέρει φορτίο 715 kg και να ρυμουλκήσει έως 1.600 kg. Παραμένει "ανίκητο" εκτός δρόμου, με βάθος βύθισης 700 mm και λειτουργία Multi-Terrain Select που προσαρμόζει τη ροπή σε κάθε είδος εδάφους.

Υβριδικό Hilux 48V: Η "καρδιά" της ευρωπαϊκής γκάμας
Η έκδοση Hilux Hybrid 48V συνεχίζει να αποτελεί τη βασική επιλογή για την Ευρώπη. Εφοδιάζεται με τον γνωστό κινητήρα diesel 2,8 λίτρων, συνδυασμένο με ηλεκτρικό σύστημα 48V που βελτιώνει την απόκριση και μειώνει την κατανάλωση. Παραμένει πιστό στη φιλοσοφία του Hilux, με δυνατότητα μεταφοράς έως 1 τόνου και ρυμούλκησης έως 3.500 kg. Τοποθέτηση του ηλεκτροκινητήρα-γεννήτριας ψηλά στον κινητήρα εξασφαλίζει την ίδια ικανότητα διέλευσης από νερό, ενώ τα συστήματα Multi-Terrain Monitor και Panoramic View Monitor βελτιώνουν την ορατότητα και την ευκολία οδήγησης.
Ακόμη πιο ασφαλές και "έξυπνο"
Η νέα γενιά Hilux διαθέτει ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι (EPS) για μεγαλύτερη ακρίβεια και έλεγχο, καθώς και την πιο εξελιγμένη έκδοση του πακέτου ασφαλείας Toyota T-Mate. Περιλαμβάνει λειτουργίες όπως το Blind Spot Monitor, Safe Exit Assist και Driver Monitor Camera, ενώ οι αναβαθμίσεις λογισμικού γίνονται πλέον over-the-air.
Και το μέλλον: Υδρογόνο
Η Toyota έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι ετοιμάζει Hilux με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου για το 2028, ενισχύοντας τη στρατηγική Multi-Pathway της εταιρείας για μηδενικές εκπομπές, χωρίς να επιβάλλει μία μόνο τεχνολογική λύση.

Η νέα γενιά του Toyota Hilux θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα το φθινόπωρο του 2026 και όπως αναφέρει η εταιρεία σε ενημέρωσή της, δεν θα έρθει μόνο η υβριδική έκδοση αλλά και το αμιγώς ηλεκτρικό Toyota Hliux BEV.
























