Πώς η Ford θα αλλάξει την εμπειρία αγοράς νέου αυτοκινήτου

Το Ford Signature 2.0 υπόσχεται να αλλάξει τον τρόπο που αγοράζουμε αυτοκίνητα, κάνοντας την εμπειρία αγοράς χαλαρή και ευέλικτη, με προσωπική εξυπηρέτηση, συνδυασμό ψηφιακών και φυσικών υπηρεσιών και εκθέσεις με νέο πρόσωπο.

Ford Dealership Revamp
Ford Dealership Revamp
Ford Dealership Revamp
Ford Dealership Revamp
Ford Dealership Revamp
Ford Dealership Revamp
Ford Dealership Revamp
Ford Dealership Revamp

Η αγορά ενός νέου αυτοκινήτου θα έπρεπε να είναι συναρπαστική, αλλά συχνά συνοδεύεται από άγχος και ανασφάλεια. Ένα μεγάλο μέρος αυτού οφείλεται στην εμπειρία στα καταστήματα, η οποία συχνά αφήνει μια πικρή γεύση.

Διαβάστε Επίσης

Αυτό είναι κάτι που η Ford προσπαθεί να αλλάξει με το νέο πρόγραμμα Ford Signature 2.0, μια "ενιαία παγκόσμια εμπειρία λιανικής", που υπόσχεται να κάνει την επίσκεψη στο κατάστημα πιο φιλόξενη, χαλαρή και χωρίς ταλαιπωρία.

Ford Dealership Revamp

Στο πλαίσιο αυτής της ανανέωσης, οι αντιπροσωπείες θα υιοθετήσουν τη φιλοσοφία "Hospitality First". Σύμφωνα με την εταιρεία, το προσωπικό δεν θα είναι απλώς πωλητές, αλλά "πρεσβευτές της μάρκας".

Οι πελάτες θα μπορούν να συνομιλούν με το προσωπικό σε αφιερωμένους χώρους φιλοξενίας, σχεδιασμένους για πιο χαλαρές και ανεπίσημες συζητήσεις. Επιπλέον, θα διατίθενται φαγητό και ποτά τόσο στους χώρους έκθεσης όσο και στις περιοχές εξυπηρέτησης.

Ford Dealership Revamp

Οι αντιπροσωπείες θα γίνουν πιο ευέλικτες, επιτρέποντας στους πελάτες να επιλέξουν πού θα πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους, αν και η εταιρεία φαίνεται να προωθεί τις προσωπικές πωλήσεις μέσω των "παραδοσιακών αιθουσών πωλήσεων ή χώρων φιλοξενίας".

Η Ford υπόσχεται επίσης ομαλή μετάβαση μεταξύ ψηφιακών και προσωπικών αλληλεπιδράσεων, με δυνατότητα ακόμη και διαδικτυακών πωλήσεων σε ορισμένες αγορές. Οι πελάτες θα απολαμβάνουν ανανεωμένες αντιπροσωπείες με διαδραστικές και πολυαισθητηριακές εμπειρίες, που θα τους επιτρέπουν να δουν, να αγγίξουν και να μάθουν για προϊόντα, αξεσουάρ και τεχνολογία.

Ford Dealership Revamp

Το επίκεντρο δεν είναι μόνο η πώληση, καθώς οι χώροι θα σχεδιαστούν για αποτελεσματική ροή και λειτουργικότητα, ώστε να βελτιώσουν συνολικά την εμπειρία των επισκεπτών.

Οι αντιπροσωπείες θα μοιάζουν περισσότερο με καφετέρια, με ανοιχτούς και φωτεινούς χώρους, καφέ μπαρ, στρογγυλά τραπέζια και λίγους αφιερωμένους χώρους εργασίας. Επιπλέον, θα υπάρχουν ενδιαφέρουσες εκθέσεις αυτοκινήτων με props και περιοχές με εμπορεύματα εμπνευσμένα από τη μάρκα.

Ford Dealership Revamp

Στον τομέα της εξυπηρέτησης μετά την πώληση, η Ford εισάγει το Ford Pickup & Delivery, όπου οι υπάλληλοι παραλαμβάνουν το αυτοκίνητο του πελάτη, το επισκευάζουν στο κατάστημα και του το επιστρέφουν.

Για μικρές και τακτικές εργασίες υπάρχει η υπηρεσία Ford Mobile Service, όπου οι τεχνικοί πηγαίνουν στον πελάτη είτε στο σπίτι είτε στη δουλειά για την απαιτούμενη συντήρηση.

Το Ford Signature 2.0 θα εφαρμοστεί σε πάνω από 20 αντιπροσωπείες σε 10 χώρες έως το τέλος του έτους, ενώ ο αριθμός τους αναμένεται να φτάσει τις 110 μέχρι το 2027. Πρόκειται για μια σταδιακή μετάβαση, όπου οι πελάτες θα μπορούν να περιμένουν τελικά μια πιο φιλόξενη και βολική εμπειρία αγοράς.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network