Μέχρι πρόσφατα, η BMW προσέφερε δύο εκδόσεις για κάθε μοντέλο M που διέθετε στη γκάμα της. Την βασική M και την ισχυρότερη Competition. Ωστόσο, η γερμανική εταιρεία έχει αρχίσει αθόρυβα να αποσύρει την έκδοση Competition, όμως υπάρχει ένας καλός λόγος πίσω από αυτή την αλλαγή.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο BMW Blog, ο CEO της BMW M, Frank van Meel, επιβεβαίωσε ότι η έκδοση Competition βρίσκεται ουσιαστικά στο τέλος της για τα μελλοντικά μοντέλα επιδόσεων. Ο λόγος; Οι αγοραστές προτιμούν απλώς την πιο ισχυρή έκδοση.

Όπως εξήγησε ο Van Meel, "Περισσότεροι από το 80% των πελατών μας, επέλεγαν απευθείας την Competition. Οπότε αποφασίσαμε να την κρατήσουμε ως βασική έκδοση. Μπορεί να πει κανείς ότι κάθε μοντέλο Μ σήμερα, είναι ουσιαστικά μια Competition".
Η κίνηση αυτή θα απλοποιήσει τη γκάμα M, σύμφωνα με τη BMW. Σύντομα, οι αγοραστές θα έχουν τρεις βασικές επιλογές: την βασική M, την CS και την CSL.
Οι στάνταρ εκδόσεις M θα περιλαμβάνουν πλέον πολλές από τις δυνατότητες, συμπεριλαμβανομένης της ισχύος, που μέχρι σήμερα αφορούσαν αποκλειστικά τις Competition, ενώ οι CS και CSL θα επικεντρώνονται στη μείωση του βάρους και την υψηλή απόδοση στην πίστα.

Για το 2026, η BMW συνεχίζει να προσφέρει την έκδοση Competition σε επιλεγμένα μοντέλα, όπως τα M3 και M4. Η επιλογή Competition διατηρεί την πίσω κίνηση και ανεβάζει την ισχύ από 473 σε 503 ίππους, ενώ η επιλογή Competition xDrive με τετρακίνηση αποδίδει 523 ίππους. Η X5 M διατηρεί επίσης την έκδοση Competition με ισχύ 617 ίππων.
Νέα μοντέλα όπως η M2 και η επερχόμενη M5 δεν θα προσφέρουν πλέον έκδοση Competition για το 2026, με την αλλαγή αυτή να επεκτείνεται σύντομα σε όλη τη γκάμα M.



