Η Lexus προετοιμάζεται εντατικά για την παρουσίαση της έκδοσης παραγωγής του νέου της σπορ αυτοκινήτου. Μετά το πρώτο teaser του Sport Concept τον περασμένο Αύγουστο, η ιαπωνική φίρμα μάς δίνει τώρα μια πρώτη ματιά στο εσωτερικό του, οι οποίες αποκαλύπτουν ότι πρόκειται για υβριδικό μοντέλο.
Με μια πρώτη ματιά, η καμπίνα δείχνει εντυπωσιακά φουτουριστική, όμως όσο την παρατηρεί κανείς, γίνεται σαφές ότι βρίσκεται πολύ κοντά στην τελική μορφή παραγωγής.

Το στοιχείο που ξεχωρίζει περισσότερο είναι η απουσία κεντρικής οθόνης infotainment. Αντί γι' αυτό, η Lexus έχει σχεδιάσει έναν εντυπωσιακό ψηφιακό πίνακα οργάνων, ο οποίος πλαισιώνεται από δύο μικρότερες οθόνες.
Κάτω αριστερά στην κεντρική οθόνη φαίνεται καθαρά ότι η στάθμη της μπαταρίας βρίσκεται στο 70%, ενώ υπάρχουν ενδείξεις "Power" και "Charge" δίπλα στην επιλεγμένη ταχύτητα.

Πάνω από το γράμμα M, που πιθανότατα δηλώνει τη λειτουργία Manual, εμφανίζονται επίσης οι θερμοκρασίες και οι πιέσεις των ελαστικών, 86 βαθμοί Φαρενάιτ και 33,4 psi αντίστοιχα.
Το τιμόνι τύπου yoke ενσωματώνει πλήθος φυσικών διακοπτών, κουμπιών και επιλογέων, καθώς και paddles αλλαγών ταχυτήτων. Το αριστερό φέρει την ένδειξη "RE", που πιθανότατα αφορά τη ρύθμιση της αναγεννητικής πέδησης.
Στο πνεύμα του LC, η Lexus έχει τοποθετήσει και νέους μοχλούς λειτουργίας που προεξέχουν από το πάνω μέρος του πίνακα οργάνων, πίσω από το τιμόνι.

Ο δεξιός μοχλός φαίνεται να λειτουργεί ως επιλογέας ταχυτήτων, ενώ η λειτουργία του αριστερού παραμένει ερωτηματικό. Στην άκρη του υπάρχει ένα κουμπί "Off", με επιλογές M και N. Η επιγραφή φαίνεται να γράφει "Manual BEV", αν και τα τελευταία γράμματα δεν διακρίνονται καθαρά.
Η πλευρά του συνοδηγού παραμένει μινιμαλιστική, χωρίς κάποια οθόνη. Μια πράσινη λεπτομέρεια εκτείνεται κατά μήκος του ταμπλό και συνεχίζει στην πόρτα, προσθέτοντας μια διακριτική χρωματική πινελιά.

Στο κάτω μέρος των ασημένιων διακοσμητικών που πλαισιώνουν την καμπίνα, υπάρχουν τρία κουμπιά, πιθανότατα για τη ρύθμιση του κλιματισμού, το ξεθάμπωμα του πίσω παρμπρίζ και το αντίστοιχο για το μπροστινό.
Στην αριστερή πλευρά, τα κουμπιά στην πόρτα ελέγχουν την κάμερα περιμετρικής θέασης, το brake hold και το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης.
Πρόκειται για ένα τολμηρό και εντυπωσιακό εσωτερικό, που ελπίζουμε να φτάσει σχεδόν αμετάβλητο στην παραγωγή. Η απουσία κεντρικής οθόνης αποτελεί αναμφίβολα μια ριζοσπαστική επιλογή για τη Lexus, και μένει να δούμε αν θα παραμείνει μέχρι την επίσημη πρεμιέρα του αυτοκινήτου.
 











 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
