Ποια εταιρεία αυτοκίνητου καταδικάστηκε για παραπλανητική διαφήμιση

Αυτό που ξεκίνησε ως μια premium αναβάθμιση για το SU7 Ultra, δείχνει να μετατρέπεται σε νομικό πρόβλημα για την Xiaomi, ικανό να επιφέρει πλήγμα στην μέχρι σήμερα σχεδόν ατσαλάκωτη εικόνα της.

Xiaomi SU7 Ultra

Μπορεί τα ηλεκτρικά μοντέλα SU7 και YU7 να πουλάνε σαν τρελά στην Κίνα και η Xiaomi να ετοιμάζεται πλέον για την απόβαση στην ευρωπαϊκή αγορά, ωστόσο δεν είναι όλα ρόδινα για τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό.

Διαβάστε Επίσης

Ο οποίος, βρίσκεται αντιμέτωπος με μια δικαστική περιπέτεια που ξεκίνησε στα μέσα της χρονιάς και στο επίκεντρό της βρίσκεται ένα ιδιαίτερα αμφιλεγόμενο χαρακτηριστικό, το καπό από ανθρακονήματα της έκδοσης SU7 Ultra.

Xiaomi SU7 Ultra

Αυτό που αρχικά παρουσιάστηκε ως εντυπωσιακή αναβάθμιση επιδόσεων, αποδείχθηκε τελικά μάθημα εμπιστοσύνης προς τον καταναλωτή. Το καπό διαφημιζόταν ως λειτουργικό εξάρτημα, με ενσωματωμένους αεραγωγούς που βελτίωναν την ψύξη του οχήματος.

Διακοσμητικό αντί για λειτουργικό

Ωστόσο, οι ιδιοκτήτες σύντομα ανακάλυψαν πως οι αεραγωγοί ήταν διακοσμητικοί και δεν επηρέαζαν καθόλου τη ροή του αέρα. Η απογοήτευσή τους δεν άργησε να γίνει γνωστή στο διαδίκτυο.

Λίγο αργότερα, ένας ιδιοκτήτης αποφάσισε να προσφύγει στη δικαιοσύνη, κατηγορώντας τη Xiaomi για παραπλανητική διαφήμιση.

Xiaomi SU7 Ultra

Ο αγοραστής του SU7 Ultra είχε πληρώσει περίπου 5.800 ευρώ για το carbon καπό, αλλά όταν το αφαίρεσε και αποσυναρμολόγησε το εμπρός τμήμα του οχήματος, διαπίστωσε πως η εσωτερική του δομή ήταν σχεδόν ίδια με αυτή του στάνταρ αλουμινένιου καπό.

Η απόφαση του δικαστηρίου

Το Ενδιάμεσο Λαϊκό Δικαστήριο του Suzhou, στην επαρχία Jiangsu, επικύρωσε την αρχική απόφαση, δικαιώνοντας τον ιδιοκτήτη του SU7 Ultra και απορρίπτοντας την έφεση της Xiaomi. Πλέον, η εταιρεία θα πρέπει να επιστρέψει περίπου 2.800 ευρώ ως προκαταβολή, να καταβάλει 17.640 ευρώ ως αποζημίωση, καθώς και επιπλέον 1.400 ευρώ για δικαστικά έξοδα.

Xiaomi SU7 Ultra

Αν και τα ποσά αυτά αποτελούν "σταγόνα στον ωκεανό" για μια εταιρεία του μεγέθους της Xiaomi, η υπόθεση δημιουργεί προηγούμενο που θα μπορούσε να οδηγήσει σε νέες αγωγές.

Ο φόβος νέων προσφυγών

Η συγκεκριμένη υπόθεση δεν ήταν συλλογική προσφυγή, αλλά αφορούσε έναν μόνο ιδιοκτήτη. Ωστόσο, μετά τη δικαστική αυτή απόφαση, θεωρείται πιθανό και άλλοι κάτοχοι που πλήρωσαν ακριβά για το carbon καπό να κινηθούν νομικά.

Xiaomi SU7 Ultra

Όταν η διαμάχη ήρθε στο φως, η Xiaomi εξέδωσε απολογητική δήλωση, υποστηρίζοντας ότι το καπό είχε αισθητικό χαρακτήρα και προοριζόταν να μιμηθεί τον σχεδιασμό του πρωτότυπου SU7 Ultra Prototype που έκανε ρεκόρ στο Nurburgring.

Μάλιστα σε μια προσπάθεια να διασκεδάσει τις εντυπώσεις, η εταιρεία προσέφερε 20.000 πόντους επιβράβευσης Xiaomi, αξίας περίπου 280 ευρώ, σε όσους είχαν αγοράσει το καπό. Μένει, ωστόσο, να φανεί αν αυτή η συμβολική αποζημίωση θα είναι αρκετή για να αποτρέψει ένα κύμα νέων αγωγών.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network