Ford Mustang RTR: Εργoστασιακό muscle car για drift και δεν έχει καν τον V8 κινητήρα

Σε συνεργασία με την RTR, η Ford αποφάσισε να δημιουργήσει μια από τις πιο συναρπαστικές και διασκεδαστικές Mustang με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ.

Η θρυλική ιστορία της Ford Mustang συνεχίζεται με την άφιξη της Mustang RTR 2026, μιας νέας εργοστασιακής έκδοσης που συνδυάζει τη μηχανολογική υπεροχή της Ford με την αγωνιστική τεχνογνωσία του Vaughn Gittin Jr. και της RTR Vehicles.

Το αποτέλεσμα δεν είναι απλώς μια έκδοση με αισθητικές βελτιώσεις, αλλά ένα πραγματικό μοντέλο επιδόσεων, βασισμένο στη Mustang EcoBoost, σχεδιασμένο για όσους αναζητούν καθημερινή ευχρηστία με δόσεις καθαρής οδηγικής απόλαυσης.

Πρόκειται μόλις για τη δεύτερη φορά στην ιστορία της Mustang που η Ford συνεργάζεται με εξωτερικό εταίρο για την εξέλιξη μιας υψηλών επιδόσεων έκδοσης που κατασκευάζεται απευθείας στο εργοστάσιο.

Όπως δήλωσε η Laurie Transou, επικεφαλής μηχανικός του προγράμματος Mustang: "Ο στόχος μας ήταν απλός: να δημιουργήσουμε την πιο συναρπαστική, ευχάριστη στην οδήγησης turbocharged Mustang όλων των εποχών."

Η σχεδίαση της Mustang RTR είναι ξεκάθαρα επιθετική, με έμπνευση από την GT. Η μπροστινή όψη ξεχωρίζει με τη χαρακτηριστική μάσκα και τα φωτιζόμενα στοιχεία της που προσθέτουν χαρακτήρα. Οι τροχοί με τις νέες ζάντες, τα διακοσμητικά Tarnished Dark Anodized, τα σήματα RTR και οι προαιρετικές πράσινες δαγκάνες φρένων, συνθέτουν ένα άκρως εντυπωσιακό σύνολο.

Σπορ αισθητική μέσα-έξω

Η καμπίνα συνεχίζει στο ίδιο μήκος κύματος, με ραφές Hyper Lime σε τιμόνι, καθίσματα και πάνελ θυρών, αντίστοιχες ζώνες ασφαλείας, αλλά και μοχλό ηλεκτρικού drift brake βαμμένο στην ίδια απόχρωση.

Μια εναλλακτική "Black Interior Package" προσφέρεται χωρίς επιπλέον κόστος, με πιο διακριτικές γκρι ραφές και μαύρες ζώνες, για όσους προτιμούν να κρατήσουν κάπως πιο χαμηλό προφίλ.

Κάθε αυτοκίνητο συνοδεύεται από μοναδική πλακέτα παραγωγής στο ταμπλό και φωτιζόμενα μαρσπιέ με τα λογότυπα RTR/Ford, ενώ η οθόνη του πίνακα οργάνων καλωσορίζει τον οδηγό με γραφικά RTR Welcome/Farewell, προσθέτοντας μια ακόμα πινελιά εξατομίκευσης.

Ρυθμισμένη για διασκέδαση

Η ιδιαιτερότητα της RTR δεν περιορίζεται μόνο στην εμφάνιση. Αυτή η Mustang είναι βαθιά εξελιγμένη σε επίπεδο πλαισίου και μηχανικών μερών.

Δανείζεται στοιχεία από τη Mustang Dark Horse, όπως ρυθμιζόμενες βάσεις εμπρός αναρτήσεων, ενισχυμένες αντιστρεπτικές, καθώς και πίσω υποπλαίσιο με σκληρότερες βάσεις, όλα σχεδιασμένα για καλύτερη απόκριση και ισορροπία στο όριο.

Το σύστημα διεύθυνσης προέρχεται από τη Mustang GT, με 72,5 χιλιοστά επιπλέον διαδρομής, κάτι που ενισχύει την ακρίβεια στην είσοδο και έξοδο στροφών, είτε σε δρόμο είτε κατά τη διάρκεια drift στην πίστα.

Στην ουσία, η RTR είναι σχεδιασμένη για πλαγιολίσθηση, αλλά εξίσου ικανή στη γρήγορη οδήγηση σε στεγνό και βρεγμένο.

Anti-lag τεχνολογία από τους αγώνες

Καρδιά της RTR είναι ο κινητήρας τούρμπο EcoBoost της Ford, ο οποίος εξοπλίζεται με ένα πατενταρισμένο σύστημα που εξαλείφει την υστέρηση στο τούρμπο, βασισμένο στην τεχνολογία που αναπτύχθηκε για το αγωνιστικό Ford GT των 24 Ώρων του Le Mans.

Το anti-lag διατηρεί το turbo "σε εγρήγορση" ακόμα και όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι, διασφαλίζοντας άμεση απόκριση χωρίς καθυστερήσεις.

Σε αντίθεση με άλλα anti-lag συστήματα που προκαλούν φθορά μέσω υπερβολικής θερμότητας ή καύσης, η λύση της Ford είναι αποτελεσματική αλλά ήπια, προσφέροντας την επιθυμητή σπορ αίσθηση σε συνδυασμό με αξιοπιστία.

Για ενθουσιώδεις οδηγούς

Για πρώτη φορά, η Mustang RTR δεν είναι aftermarket προσθήκη, αλλά κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στο εργοστάσιο της Ford στο Flat Rock. Αυτό σημαίνει πλήρη εργοστασιακή εγγύηση και εργοστασιακή συναρμολόγηση με την ποιότητα και την υποστήριξη της Ford.

Το μοντέλο θα διατίθεται αποκλειστικά με 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, ακολουθώντας τις προτιμήσεις της αγοράς για αυτόματα αυτοκίνητα επιδόσεων. Για τους λάτρεις του χειροκίνητου, η Ford διατηρεί τις GT και Dark Horse εκδόσεις με 3 πεντάλ.

Οι παραγγελίες για την Mustang RTR 2026 θα ανοίξουν την άνοιξη του 2026, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν το καλοκαίρι της ίδιας χρονιάς.

Αν και η τιμή δεν έχει ακόμη προσδιοριστεί, αναμένεται να τοποθετηθεί ανάμεσα στις εκδόσεις EcoBoost Premium και GT Performance Pack, προσφέροντας κορυφαία απόδοση χωρίς υπερβολική τιμολόγηση.

 

Ford Mustang RTR
Ford Mustang RTR
Ford Mustang RTR
Ford Mustang RTR
Ford Mustang RTR
Ford Mustang RTR
Ford Mustang RTR
Ford Mustang RTR
Ford Mustang RTR
Ford Mustang RTR
Ford Mustang RTR
Ford Mustang RTR
Ford Mustang RTR
Ford Mustang RTR
Ford Mustang RTR
Ford Mustang RTR
Ford Mustang RTR