
Σε μία εξέλιξη που συνιστά αλλαγή της τελευταίας στιγμής, το πολυαναμενόμενο νέο hypercar της Toyota δεν θα κάνει τελικά πρεμιέρα στο Japan Mobility Show στα τέλη Οκτωβρίου, όπως αρχικά είχε σαφώς εννοηθεί.
Η αναμονή, ωστόσο, δεν θα είναι ιδιαίτερα μεγάλη, καθώς η παγκόσμια παρουσίαση έχει προγραμματιστεί πλέον για τις 4 Δεκεμβρίου, στις 9 μ.μ. (Ώρα Ανατολικής Ακτής ΗΠΑ), σύμφωνα με επίσημη σελίδα αντίστροφης μέτρησης.

Η πρώτη δημόσια εμφάνιση του μοντέλου θα γίνει λίγες εβδομάδες αργότερα, τον Ιανουάριο του 2025, στο Tokyo Auto Salon, μια από τις σημαντικότερες εκθέσεις αυτοκινήτου στην Ασία.
Το μέλλον της Gazoo Racing
Στο πλαίσιο ενός πρόσφατου livestream, η Toyota προσέφερε στους φαν μια μοναδική εμπειρία ήχου, με τη μελωδία που παράγουν τα τρία υπεραυτοκίνητά της.
Το κλασικό 2000GT με τον εξακύλινδρο κινητήρα σε σειρά, το Lexus LFA με τον φημισμένο V10 και, για πρώτη φορά, το νέο μοντέλο που φαίνεται να διαθέτει κινητήρα V8.
Σήμα Toyota και GR, όχι Lexus
Σε αντίθεση με παλαιότερες φήμες που ήθελαν το νέο hypercar να κυκλοφορεί με σήμα Lexus (ίσως με το όνομα LFR), η Toyota ξεκαθαρίζει πλέον ότι το αυτοκίνητο θα φέρει το logo της Gazoo Racing, της αγωνιστικής της θυγατρικής.
Η αποκάλυψη έγινε μέσω επιγραφής που τοποθετήθηκε στη στροφή τερματισμού στην πίστα Fuji, όπου απεικονίζονται και τα τρία μοντέλα με εμφανές το λογότυπο GR δίπλα στο νέο μοντέλο.
Το site της αντίστροφης μέτρησης φιλοξενείται, άλλωστε, στον επίσημο ιστότοπο της Toyota Gazoo Racing, κάτι που ενισχύει την πεποίθηση ότι τόσο η έκδοση δρόμου όσο και η αγωνιστική, θα διατίθενται ως Toyota GR, τουλάχιστον στην Ιαπωνία και ενδεχομένως και παγκοσμίως.

Σε λευκό χαρτί
Το νέο hypercar δεν θα βασίζεται σε κανένα υπάρχον Toyota ή Lexus. Θα είναι εντελώς νέο, από την αρχιτεκτονική μέχρι τα μηχανικά μέρη, σηματοδοτώντας την είσοδο της Toyota σε μια νέα εποχή υψηλών επιδόσεων και ηλεκτροκίνησης.
Οι μέχρι τώρα πληροφορίες και τα πρωτότυπα που δοκιμάστηκαν στο Nurburgring αποκαλύπτουν μια υβριδική μονάδα κίνησης. Η ύπαρξη κίτρινων αυτοκόλλητων προειδοποίησης υψηλής τάσης στα αυτοκίνητα δοκιμής, στοιχείο που είναι υποχρεωτικό σε όσα ηλεκτροκίνηταεισέρχονατι στο Nordschleife, επιβεβαιώνει τη χρήση υβριδικού συστήματος, πιθανότατα με κινητήρα V8 και διπλό τούρμπο.
Το αμάξωμα θα είναι ελαφρύ και στιβαρό, με εκτενή χρήση ανθρακονημάτων πάνω σε αλουμινένιο πλαίσιο, για ιδανική αναλογία βάρους/ισχύος και δυναμική συμπεριφορά στην πίστα.
Στην κορυφή της γκάμας GR
Το νέο hypercar θα είναι το κορυφαίο μοντέλο της Gazoo Racing, πάνω από τα ήδη υπάρχοντα GR Yaris, GR Corolla, GR86 και GR Supra. Η Toyota φέρεται επίσης να εξετάζει την επιστροφή της Celica αλλά και του MR2, εμπλουτίζοντας τη γκάμα με εμβληματικά ονόματα και πιο προσιτά σπορ μοντέλα.