Η νέα Toyota Corolla θα έχει τη σχεδίαση ενός supercar

Η Toyota αποκάλυψε ένα πρωτότυπο που όλα συνηγορούν πως πρόκειται για τη νέα γενιά της Corolla, αλλά με σχεδίαση που αποκλείνει σημαντικά απ' όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.

Ενώ η παγκόσμια αυτοκινητιστική κοινότητα περίμενε με ανυπομονησία την αποκάλυψη του Lexus LFR, η Toyota αποφάσισε να αιφνιδιάσει με μια διαφορετική, αλλά εξίσου εντυπωσιακή πρόταση.

Το πολυαναμενόμενο supercar παραμένει φυσικά στην επικαιρότητα, ωστόσο το πολυσυζητημένο livestream από την Ιαπωνία παρουσίασε μια σειρά από ενδιαφέροντα νέα μοντέλα. Ανάμεσά τους, το εξαθέσιο μίνιβαν Lexus LS, το Century coupe με SUV χαρακτηριστικά, αλλά και αυτό που βλέπεις στις εικόνες και δεν είναι άλλο από τη νέα Corolla.

Αν και επισήμως χαρακτηρίζεται ως "πρωτότυπο", η ύπαρξη συμβατικών καθρεφτών δίνει την αίσθηση ότι το όχημα βρίσκεται πολύ κοντά στη γραμμή παραγωγής.

Το μεγαλύτερο όμως στοιχείο-έκπληξη είναι η τάπα καυσίμου στο εμπρός φτερό, κάτι που δείχνει προς την κατεύθυνση του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Τεχνικά, θα μπορούσε να είναι και plug-in υβριδικό, αλλά αυτή τη θέση την καλύπτει ήδη το Prius.

Παρά τη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς το μέλλον της Corolla χωρίς έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Πρόκειται για το εμπορικότερο όνομα στην ιστορία της αυτοκίνησης και η Toyota δύσκολα θα ρισκάρει να το προσφέρει αποκλειστικά ως EV.

Εξάλλου, η ιαπωνική εταιρεία έχει εκφράσει πολλές φορές τις επιφυλάξεις της σχετικά με το κατά πόσο τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να κυριαρχήσουν ολοκληρωτικά.

Προς το παρόν, η Toyota κρατά τα τεχνικά χαρακτηριστικά ως επτασφράγιστο μυστικό. Ένα σενάριο θέλει την ηλεκτρική Corolla να συνυπάρχει με μια παρόμοια, σχεδόν πανομοιότυπη σε εμφάνιση, θερμική εκδοχή, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το νέο Lexus ES.

Από την άλλη, δεν αποκλείεται η εταιρεία να παρουσιάσει μια πιο τολμηρή, "φουτουριστική" Corolla για την ηλεκτρική εποχή, διατηρώντας παράλληλα μια πιο συντηρητική πρόταση για τις εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης.

Η σχεδίαση του πρωτότυπου ωστόσο, σηματοδοτεί ξεκάθαρα μια στροφή σε πιο δυναμικές γραμμές. Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά του ξεχωρίζουν, είναι τα pixel-μορφής φώτα ημέρας LED, η έντονη πίσω αεροτομή τύπου "ducktail", καθώς και η κεκλιμένη γραμμή παραθύρων στο ύψος της μπροστινής κολόνας.

Το σχετικά κοντό καπό υποδηλώνει πλατφόρμα αποκλειστικά για EV, ωστόσο πρόσφατες φήμες για έναν νέο, συμπαγή τετρακύλινδρο κινητήρα αφήνουν όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά.

Το ντεμπούτο του μοντέλου αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο Japan Mobility Show 2025, που ανοίγει τις πύλες του για τον Τύπο στις 29 Οκτωβρίου.