
Η Γερμανία μπορεί να περνάει μια παρατεταμένη κρίση αλλά σε κάθε περίπτωση είναι η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης και πάντα έχει ενδιαφέρον το τι γίνεται σε επίπεδο πωλήσεων αυτοκινήτων.
Συνολικά οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά 13% σε 235.528, με τις ταξινομήσεις της μάρκας Volkswagen, ηγέτη της αγοράς, να αυξάνονται κατά 16% σε 45.225. Οι συνολικές πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία αυξήθηκαν κατά 32% σε 45.495, σύμφωνα με τα στοιχεία της KBA που δημοσιεύθηκαν στις 6 Οκτωβρίου.
Η Κίνα προελαύνει
Οι κινεζικές μάρκες συνέχισαν να κερδίζουν έδαφος στη γερμανική αγορά. Η BYD ήταν η κινεζική μάρκα με τις περισσότερες πωλήσεις τον Σεπτέμβριο, με 3.255 ταξινομήσεις, μια αύξηση πάνω από είκοσι φορές σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Η MG, η δεύτερη σε όγκο κινεζική μάρκα, είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 270% σε 2.615.
Η BYD δήλωσε ότι κατέκτησε μερίδιο 2,9% στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων της Γερμανίας και έφτασε στην 6η θέση στα υβριδικά οχήματα plug-in, καταλαμβάνοντας την 6η θέση μεταξύ όλων των κατασκευαστών.
Οι ταξινομήσεις της Tesla στη Γερμανία μειώθηκαν κατά 50% σε 14.845 κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου αλλά για τον Σεπτέμβριο μειώθηκαν κατά 9,4% σε 3.404 σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.
Βέβαια οι πωλήσεις των νέων αυτοκινήτων Tesla αυξήθηκαν σε ορισμένες περιοχές της Ευρώπης τον Σεπτέμβριο, χάρη στο ανανεωμένο Model Y. Ωστόσο, ο αμερικανικός κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων συνεχίζει να αντιμετωπίζει πιέσεις από τον αυξανόμενο ανταγωνισμό και την πολιτική αντίδραση εναντίον του διευθύνοντος συμβούλου Elon Musk.
Με πληροφορίες από Automotive Νews Εurope