Το teaser της Bentley που προαναγγέλλει την επιστροφή της Continental Supersports

Η Bentley ετοιμάζει μια νέα Continental Supersports, απαλλαγμένη από το υβριδικό σύστημα και την τετρακίνηση της τυπικής Continental GT, με την παρουσίασή της να τοποθετείται πριν το τέλος του 2025.

Bentley Continental Supersports teaser

Η Bentley μόλις έδωσε στη δημοσιότητα ένα μυστηριώδες teaser, που αποκαλύπτει την πίσω όψη μιας Continental, προαναγγέλλοντας την επιστροφή του ονόματος "Supersports".

Αν και η εικόνα δεν αποκαλύπτει πολλά και η ανακοίνωση είναι εξαιρετικά λιτή, η εταιρεία επιβεβαιώνει πως πρόκειται για την επανεμφάνιση ενός εμβληματικού μοντέλου.

Διαβάστε Επίσης

Στο τιμόνι της Bentley βρίσκεται πλέον ο Dr. Frank-Steffen Walliser, ένας άνθρωπος με πλούσιο βιογραφικό στον χώρο των σπορ αυτοκινήτων. Στην προηγούμενη θητεία του στην Porsche, ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη της 918 Spyder, ενώ στη συνέχεια ηγήθηκε του αγωνιστικού τμήματος και ήταν επικεφαλής των σειρών 718 και 911.

Bentley Continental Supersports teaser

Από την ανάληψη της θέσης του CEO στη Bentley πέρυσι, έχει ήδη αρχίσει να αφήνει το στίγμα του. Σύμφωνα με παλαιότερο ρεπορτάζ, η Bentley ετοιμάζει μια νέα Continental Supersports, απαλλαγμένη από το υβριδικό σύστημα και την τετρακίνηση της τυπικής Continental GT.

Πισωκίνητη με V8

Το νέο teaser φαίνεται να επιβεβαιώνει τις φήμες, παρουσιάζοντας ένα μοντέλο με κινητήρα V8 640 ίππων και μετάδοση της ισχύος αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Πρόκειται για το πρώτο βήμα μιας σειράς πιο "σκληροπυρηνικών" Bentley, με τον Walliser να θέλει να αναδείξει την αγωνιστική κληρονομιά της μάρκας.

Bentley Continental GT Speed

Το όνομα Supersports έχει χρησιμοποιηθεί δύο φορές στο παρελθόν για την Continental GT, σε εκδόσεις με ισχυρότερες παραλλαγές του παλιού κινητήρα W12 twin-turbo.

Με την κατάργηση του W12, η σημερινή Continental εφοδιάζεται πλέον αποκλειστικά με V8, με όλες τις εκδόσεις να φέρουν υβριδική υποβοήθηση.

Αν και η έννοια μιας "σκληροπυρηνικής" Bentley μπορεί να φαίνεται αντιφατική, έουν υπάρξει παρόμοιες εκδόσεις στο παρελθόν. Η GT3-R (2014-2015) διέθετε σειρά παρεμβάσεων για μείωση του βάρους, όπως αφαίρεση των πίσω καθισμάτων, ενώ χρησιμοποίησε V8 αντί για W12.

Είχε επίσης carbon αεροτομή και αποτέλεσε άμεσο σύνδεσμο με το αγωνιστικό GT3 της Bentley, που πλέον έχει αποσυρθεί.

Διαβάστε Επίσης

H Bentley στους αγώνες

Η αγωνιστική κληρονομιά της Bentley δεν είναι αμελητέα. Η βρετανική εταιρεία έχει πέντε νίκες στις 24 Ώρες του Le Mans μεταξύ 1924 και 1930, και μία ακόμη το 2003.

Παρότι για μεγάλο μέρος του 20ού αιώνα βρισκόταν υπό την "σκιά" της Rolls-Royce, κατασκευάζοντας κατά βάση πολυτελή οχήματα με ελάχιστη σπορ διάσταση, η εξαγορά της από τον Όμιλο Volkswagen το 1998 σηματοδότησε μια στροφή προς τις επιδόσεις.

Η νέα Continental Supersports αναμένεται να είναι η πρώτη πισωκίνητη εκδοχή της GT, και ταυτόχρονα το πιο ισχυρό πισωκίνητο μοντέλο στην πλατφόρμα που μοιράζεται με την Porsche Panamera.

Με δεδομένο πως η υπάρχουσα Continental GT θεωρείται ήδη εξαιρετική στον δρόμο, και σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία του Dr. Walliser, οι προσδοκίες για τη νέα Supersports είναι υψηλές. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα πριν το τέλος του έτους.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network