Μπορεί η Dacia να σχεδίασε το Bigster ως ένα προσιτό, πρακτικό SUV για οικογένειες, όμως η γερμανική Carpoint, με τη νέα σειρά αισθητικών βελτιώσεων Redust, είχε άλλα σχέδια.
Το Bigster μεταμορφώνεται πλήρως από όχημα για τις οικογενειακές μετακινήσεις, σε ένα όχημα που μοιάζει έτοιμο είτε για τον ανοιχτό δρόμο, είτε για δύσβατα μονοπάτια, ανάλογα με το πακέτο που θα επιλέξει ο πελάτης.
Αν η Dacia έδωσε έμφαση στη λογική, η Carpoint σίγουρα στοχεύει στο ένστικτο. Το Redust kit αλλάζει πλήρως την εικόνα του Bigster, χαρίζοντάς του τη σιλουέτα ενός muscle car μετατρέποντάς το σε ένα άκρως επιθετικό όχημα. Είτε στην έκδοση Offroad, είτε στην Sport, το Bigster δεν περνά πια απαρατήρητο.
Τα δύο πακέτα
Αρχικά, το πακέτο Redust Offroad φέρνει το Bigster σε ένα extreme mode. Η διάτρητη εισαγωγή αέρα στο καπό υποδηλώνει δύναμη που δεν έχει ακόμη απελευθερωθεί.
Οι πλαϊνές ποδιές αλουμινίου, τα ενσωματωμένα LED φώτα στην οροφή και οι off road τροχοί 235/65R16 τονίζουν το χαρακτήρα ενός 4x4 που είναι φτιαγμένο για τα δύσκολα.
Η αναβαθμισμένη ανάρτηση, διαθέσιμη προαιρετικά, προσθέτει επιπλέον ύψος και ενισχύει την εικόνα του, θυμίζοντας όχημα βαρέων βαρών.
Στην αντίπερα όχθη, το Redust Sport χαμηλώνει το Bigster που πλέον πατά πάνω σε ζάντες 20 ιντσών, μετατρέποντάς το σε ένα μυώδες SUV. Η μαύρη γυαλιστερή μάσκα, τα σκούρα διακοσμητικά, και η ψεύτικη εισαγωγή αέρα στο καπό, ενισχύουν ακόμη περισσότερο την επιθετική του εικόνα.
Χωρίς μηχανικές αλλαγές
Η Carpoint δεν έχει προχωρήσει σε μηχανικές αναβαθμίσεις. Ωστόσο, το εργοστασιακό Bigster ήδη προσφέρει αξιοπρεπείς επιδόσεις για την ευρωπαϊκή αγορά. Η βασική έκδοση με τον ήπια υβριδικό 1.2 λίτρων αποδίδει 130 ίππους, επαρκείς για καθημερινή οδήγηση.
Η ισχυρότερη επιλογή είναι ο νέος αυτόφορτιζόμενος υβριδικός κινητήρας με 155 ίππους και τετρακίνηση, μια έκδοση που ταιριάζει ιδανικά με την αναβαθμισμένη εμφάνιση των Redust πακέτων.
Οι αριθμοί ίσως να μην απειλούν τα κλασικά αμερικανικά muscle SUV, όμως η οπτική μεταμόρφωση του Bigster είναι αρκετή για να το αποσπάσει από την εικόνα του "προσιτού SUV".
Στο ταμείο
Το βελτιωμένο Bigster Extreme TCe 130 4x4 με το πλήρες πακέτο Redust Offroad κοστίζει 36.290 ευρώ, σημαντικά ακριβότερο από τη βασική έκδοση, αλλά ακόμη αρκετά κάτω από τις τιμές των περισσότερων εργοστασιακών SUV επιδόσεων.
Για όσους προτιμούν να διαμορφώσουν το δικό τους Bigster τμηματικά, η Carpoint προσφέρει και μεμονωμένα τα εξαρτήματα των πακέτων με το παρακάτω κόστος:
-Οροφή με LED: 999 €
-Πλαϊνές ποδιές αλουμινίου: 799 €
-Εισαγωγή αέρα στο καπό: 749 €
-Σετ ζαντών 16 ιντσών: 1.699 €
-Σετ ζαντών 20 ιντσών: 1.999 €
Η Dacia μπορεί να οραματίστηκε το Bigster ως μια έξυπνη, value for money επιλογή, αλλά η Carpoint απέδειξε ότι ακόμη και ένα συμβατικό SUV μπορεί με τις ανάλογες προσθήκες να μετατραπεί σε επιβλητικό όχημα.