Τελικά η Mercedes θα χρησιμοποιήσει κινητήρες της BMW; Τι δήλωσε ανώτερο στέλεχος

Το προηγούμενο διάστημα, υπήρξε έντονη φημολογία σχετικά με το ενδεχόμενο η Mercedes να χρησιμοποιήσει κινητήρες της BMW σε μελλοντικά της μοντέλα και η γερμανική εταιρεία πήρε επιτέλους θέση.

Mercedes CLA

Μία από τις πιο αναπάντεχες ειδήσεις των τελευταίων ημερών, αφορούσε το ενδεχόμενο η Mercedes να χρησιμοποιήσει κινητήρες της BMW σε μελλοντικά της μοντέλα.

Διαβάστε Επίσης

Οι φήμες, που κυκλοφόρησαν τον Αύγουστο, υποστήριζαν ότι οι δύο γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκονταν σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις, με στόχο τη χρήση του κινητήρα βενζίνης 2.0 λίτρων turbo B48 της BMW σε μελλοντικές Mercedes, κυρίως compact μοντέλα, αλλά και plug-in υβριδικές εκδόσεις των C-Class και E-Class.

BMW B48 engine

Πλέον, αν και με κάποια καθυστέρηση, η Mercedes έρχεται να βάλει τέλος στις φήμες αυτές, μέσω του δηλώσεων του Markus Schaefer, Chief Technology Officer και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Mercedes-Benz Group, κατά τη διάρκεια της έκθεσης IAA Mobility στο Μόναχο.

Ο ίδιος, διέψευσε κατηγορηματικά οποιοδήποτε ενδεχόμενο χρήσης κινητήρων άλλης εταιρείας και ειδικά από έναν άμεσο ανταγωνιστή όπως η BMW. Το υποτιθέμενο σενάριο, ήθελε τη Mercedes να επιδιώκει μείωση κόστους εξέλιξης και συμμόρφωση με τους επερχόμενους κανονισμούς ρύπων Euro 7.

Επίσημη διάψευση

Markus Schaefer

Ωστόσο, ο Schaefer ήταν ξεκάθαρος: "Δεν υπάρχει καμία αλήθεια σε αυτά τα σενάρια. Έχουμε αναπτύξει τη δική μας νέα οικογένεια αρθρωτών κινητήρων, την FAME (Family of Modular Engines), η οποία καλύπτει όλες τις κατηγορίες κυβισμού και είναι ήδη συμβατή με τους κανονισμούς EU7, China 7, καθώς και εκείνους των ΗΠΑ", δήλωσε χαρακτηριστικά.

Η FAME, που παρουσιάστηκε πριν από σχεδόν τέσσερα χρόνια, περιλαμβάνει κινητήρες τεσσάρων, έξι, οκτώ και δώδεκα κυλίνδρων και έχει σχεδιαστεί για να παραμείνει επίκαιρη σε μια εποχή που η αυτοκινητοβιομηχανία στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση.

Σύμφωνα με τον Schaefer, μια νέα έκδοση υψηλών επιδόσεων V8, πλήρως συμβατή με τους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων, βρίσκεται στο τελικό στάδιο εξέλιξης. Παράλληλα, οι κινητήρες V12 θα συνεχίσουν να αποτελούν μέρος της γκάμας της Mercedes.

"Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε V8 και V12 κινητήρες", πρόσθεσε.
"Διαθέτουμε μια πλήρη, εσωτερικής εξέλιξης, θερμική γκάμα κινητήρων, έτοιμη για το μέλλον".

Διαβάστε Επίσης

Τι ισχυρίζονταν οι αναφορές

Ορισμένες αναφορές υποστήριζαν ότι από το 2027, η Mercedes ίσως αντικαθιστούσε κάποιους από τους μικρότερους κινητήρες της, όπως ο 1.5 λίτρων turbo που έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Geely μέσω της κοινοπραξίας Horse, με τον κινητήρα 2.0 λίτρων της BMW. Ωστόσο, δεν υπήρξε ποτέ επίσημη επιβεβαίωση από καμία πλευρά.

Με τις δηλώσεις Schaefer, γίνεται πλέον ξεκάθαρο πως η Mercedes δεν προτίθεται να προμηθευτεί κινητήρες εσωτερικής καύσης από τρίτους, πόσω μάλλον από έναν άμεσο ανταγωνιστή όπως η BMW.

Η διάψευση έρχεται σε μια κρίσιμη περίοδο για τη Mercedes, καθώς η εταιρεία εντείνει τη στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση, χωρίς όμως να εγκαταλείπει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η νέα GLC, η οποία προσφέρεται τόσο σε ηλεκτρική όσο και σε θερμική έκδοση, με παρόμοια τιμολόγηση, κάτι που αποτελεί σημαντικό βήμα προς την ισορροπία ανάμεσα στις δύο τεχνολογίες.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network