Γιατί η Audi ακύρωσε τα σχέδια για το ηλεκτρικό RS6 e-tron

Όπως έγινε γνωστό, η Audi αλλάζει κατεύθυνση αναφορικά με την κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικού A6 και όπως όλα δείχνουν, το επόμενο RS6 είναι πολύ πιθανό να εφοδιάζεται με θερμικό κινητήρα.

Audi A6 Avant e-tron

Θυμάστε το Audi A6 e-tron concept του 2022; Αν όχι, μια ματιά στην παρακάτω φωτογραφία αρκεί για να ξυπνήσουν οι αναμνήσεις. Τεράστιες ζάντες, φουτουριστικός διαχύτης, και μια τεράστια "γρίλια" που περισσότερο θύμιζε οθόνη. Ήταν η πιο πειστική πρόγευση του πώς θα μπορούσε να μοιάζει ένα ηλεκτρικό RS6.

Διαβάστε Επίσης

Όπως είπαμε όμως, αυτά συνέβησαν πίσω στο 2022. Σήμερα, θα πρέπει να ξεχάσετε το συγκεκριμένο project. Σύμφωνα με πληροφορίες από στελέχη της Audi στο TopGear.com, το project RS6 e-tron ακυρώθηκε.

Audi A6 Avant e-tron

Η ηλεκτρική οικογένεια A6 θα έχει πλέον ως κορυφαία έκδοση το S6 e-tron, το οποίο αποδίδει 543 ίππους μέσω δύο ηλεκτροκινητήρων και επιταχύνει από 0-100 km/h σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.

Γιατί όχι RS6 e-tron;

Όχι, το πρόβλημα δεν ήταν τεχνικό. Η Audi έχει ήδη στο οπλοστάσιό της το RS e-tron GT Performance με 923 ίππους και επιτάχυνση 0-100 σε 2,5 δευτερόλεπτα. Το θέμα ήταν η ζήτηση, ή καλύτερα, η έλλειψή της.

Όπως παραδέχονται άνθρωποι από το εσωτερικό της εταιρείας, δεν υπήρξε το αναμενόμενο ενδιαφέρον από τους παραδοσιακούς οπαδούς του RS6 για ένα αμιγώς ηλεκτρικό super estate.

Audi A6 Avant e-tron

Και στην παρούσα φάση, που η αγορά ηλεκτρικών παρουσιάζει έντονη επιβράδυνση σε σχέση με τον ενθουσιασμό του παρελθόντος, η Audi αποφάσισε να μην προχωρήσει στην παραγωγή ενός RS6 e-tron με επιδόσεις στα επίπεδα Tesla Plaid ή Lucid Air Sapphire.

Δύο διαφορετικά A6

Η κατάσταση περιπλέκεται κι άλλο, καθώς η Audi έχει πλέον δύο εντελώς διαφορετικά μοντέλα με την ονομασία A6. Αρχικά, το A6 e-tron που είναι διαθέσιμο ως Sportback και Avant, βασίζεται σε ηλεκτρική πλατφόρμα και δίνει έμφαση στην αεροδυναμική.

Υπάρχει όμως και το "παραδοσιακό" A6, ένα executive sedan/estate με επιλογές κινητήρων (βενζίνη, diesel, υβριδικό), και κρίνοντας από τις δοκιμές πρωτοτύπων, θα είναι αυτό που θα αποκτήσει και RS έκδοση.

Audi A6 Avant e-tron

RS6 με V8;

Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε, η επόμενη γενιά RS6 δεν θα είναι ηλεκτρική, αλλά βασισμένη στο παραδοσιακό A6. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά είναι πολύ πιθανό να διατηρήσει τον κινητήρα V8, τη στιγμή που το νέο RS4 (ή μάλλον RS5, όπως θα ονομαστεί) θα χρησιμοποιεί έναν V6 με plug-in υβριδική τεχνολογία.

Το RS6, για να διατηρήσει την ανωτερότητα του στη γκάμα RS, μπορεί να δανειστεί τον "Ultra Hybrid" κινητήρα από τον όμιλο VW, ένα σύστημα που ήδη συναντάμε στις Bentley Continental GT, Porsche Panamera Turbo S και Lamborghini Urus SE.

Αν αυτό συμβεί, το αποτέλεσμα θα μπορούσε να ξεπεράσει τους 780 ίππους, δημιουργώντας έναν πραγματικό αντίπαλο για τη BMW M5 Touring, έστω και με βάρος κοντά στους 2,5 τόνους. Παρ' όλα αυτά, πιθανότατα θα παραμένει ελαφρύτερο από ένα υποθετικό RS6 e-tron.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network