Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της τουρκικής Togg είναι συνεργασία με παγκόσμιο κολοσσό τεχνολογίας

H τουρκική Togg συνεργάζεται με παγκόσμιο κολοσσό τεχνολογίας και στο Μόναχο παρουσίασε πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα με τεχνητή νοημοσύνη.

Togg Can.ai πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης

Στην έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου η τουρκική εταιρεία Togg παρουσίασε την Can.ai, μια νέα πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Microsoft Τουρκίας. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό σύστημα AI, το οποίο λειτουργεί χωρίς την ανάγκη παραδοσιακής διεπαφής χρήστη (ZeroTouchUI) και φέρνει την έννοια της κινητικότητας σε άμεση σύνδεση με την καθημερινότητα.

Togg Can.ai πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης

ZeroTouchUI: Το μέλλον της αλληλεπίδρασης

Η Can.ai δεν περιορίζεται στη λογική ενός κλασικού ψηφιακού βοηθού. Αντιθέτως, αναγνωρίζει το πλαίσιο χρήσης, "καταλαβαίνει" προθέσεις, συνθήκες και δεδομένα – όπως ώρα, τοποθεσία, κατάσταση οχήματος και προηγούμενες συνήθειες – και μπορεί να λαμβάνει αποφάσεις αυτόνομα. Στόχος της είναι να δημιουργήσει μια αλληλεπίδραση απαλλαγμένη από οθόνες και κουμπιά, προσφέροντας ένα διαισθητικό και προληπτικό περιβάλλον χρήσης.

Διαβάστε Επίσης

Στην ειδικά διαμορφωμένη "Trumore Zone" του περιπτέρου της Togg στο Μόναχο, οι επισκέπτες δοκίμασαν εφαρμογές όπως έξυπνη διαχείριση δρομολογίων φόρτισης, φωνητικά ελεγχόμενες υπηρεσίες οχήματος, αλλά και λύσεις ψυχαγωγίας και υγείας – όλα ενεργοποιημένα χωρίς παραδοσιακό interface.

Togg συνεργασία με Here

Η τεχνολογική βάση της Can.ai

Η Togg είχε επενδύσει ήδη από το 2020 σε μια από τις μεγαλύτερες GPU-based υποδομές της Τουρκίας για εκπαίδευση πολύπλοκων μοντέλων AI, μέσα από μια πλήρως microservice αρχιτεκτονική. Πάνω σε αυτήν την υποδομή, και με την υποστήριξη του Microsoft Azure Cloud και των τεχνολογιών της OpenAI, χτίστηκε η Can.ai.

Περισσότερο από ένας βοηθός

Η πλατφόρμα λειτουργεί ως "ψηφιακό δίδυμο" της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών της Togg, έχοντας εκπαιδευτεί σε περισσότερα από 1.000 έγγραφα, χιλιάδες ερωτήσεις και πάνω από δύο εκατομμύρια κλήσεις από τηλεφωνικά κέντρα. Με χρήση Natural Language Processing (NLP) απαντά άμεσα σε ερωτήματα, από παραγγελίες και τεχνική υποστήριξη έως after-sales υπηρεσίες. Επιπλέον, "μαθαίνει" από τη συμπεριφορά του χρήστη, δείχνει ενσυναίσθηση και δρα προληπτικά, αντί να περιμένει μόνο εντολές.

Togg Can.ai πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης

Οι δηλώσεις των δύο πλευρών

Ο CEO της Togg, Gürcan Karakaş, τόνισε: "Η Can.ai δεν περιορίζεται στο να απαντά, κατανοεί, προβλέπει και ενεργεί αυτόνομα. Με αυτό τον τρόπο δημιουργούμε ένα νέο μοντέλο αλληλεπίδρασης που ξεπερνά τα όρια της παραδοσιακής κινητικότητας".

Από την πλευρά της Microsoft Τουρκίας, ο Γενικός Διευθυντής Levent Özbilgin σημείωσε: "Με την Can.ai δείχνουμε πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προσφέρει απρόσκοπτες εμπειρίες σε διαφορετικά οικοσυστήματα, βελτιώνοντας ουσιαστικά την καθημερινότητα των χρηστών".

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network