Η προαναγγελία της περασμένης εβδομάδας με την εικόνα teaser μιας 911 καλυμμένης με σεντόνι, μας είχε προετοιμάσει γι' αυτό που θα ακολουθούσε. Έτσι λοιπόν, μετά την υβριδική έκδοση της Carrera GTS, ήρθε η σειρά της κορυφαίας 911 Turbo να περάσει στην εποχή της εξηλεκτρισμένης υπεροχής.
Η νέα Porsche 911 Turbo S 2026 που αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου, θέτει νέα πρότυπα επιδόσεων και τεχνολογίας για τη εμβληματική σειρά της γερμανικής φίρμας.

Η νέα 911 Turbo S της γενιάς 992.2 υιοθετεί την υβριδική αρχιτεκτονική "T-Hybrid" της Carrera GTS, με μια μπαταρία 1,9 kWh τοποθετημένη στο εμπρός μέρος και αρχιτεκτονική 400V. Το υβριδικό σύστημα περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο ανάμεσα στον κινητήρα και το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο PDK.
Η μεγάλη διαφορά σε σχέση με την GTS, είναι ότι η νέα Turbo S διαθέτει δύο ηλεκτρικούς υπερσυμπιεστές. Οι μικροί ηλεκτροκινητήρες εντός των υπερσυμπιεστών, επιταχύνουν άμεσα τη λειτουργία τους, εξαλείφοντας την καθυστέρηση και αντικαθιστώντας την ανάγκη για wastegate. Παράλληλα, ανακτούν ενέργεια κατά την επιβράδυνση του turbo και τη στέλνουν πίσω στην μπαταρία.

Ως αποτέλεσμα η ισχύς ανέρχεται σε 701 ίππους στις 6.750-7.000 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής μεταξύ 2.300 και 6.000 σ.α.λ.. Αυτό είναι 61 ίπποι περισσότεροι από την προηγούμενη Turbo S, ενώ η ροπή παραμένει σταθερή. Πρόκειται για τη δυνατότερη 911 παραγωγής όλων των εποχών, ξεπερνώντας ακόμα και την GT2 RS των 691 ίππων.
Πλαίσιο και φρένα
Όπως πάντα, η Turbo S είναι τετρακίνητη, ενώ η νέα έκδοση διαθέτει την τελευταία γενιά του Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), με ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αντιστρεπτικές ράβδους που τροφοδοτούνται από το σύστημα 400V για ταχύτερη απόκριση.
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων κεραμικά φρένα με δίσκους 420 χλστ. εμπρός και 409 χλστ. πίσω, με νέο υλικό στα τακάκια, εξάτμιση τιτανίου με βελτιωμένο ήχο και σχεδίαση, νέες ζάντες με σύστημα center-lock και φαρδύτερα ελαστικά πίσω (325/30 R21 αντί 315/30 R21).

Παράλληλα, οι αεροδυναμικές βελτιώσεις, όπως τα ενεργά "shutters" στη μάσκα, ο εμπρός διαχύτης και η πίσω αεροτομή, έχουν μειώσει κατά 10% τον συντελεστή οπισθέλκουσας.
Εξωτερικά, το μοντέλο ξεχωρίζει χάρη στις λεπτομέρειες σε απόχρωση Turbonite, ένα νέο, κομψό καφέ-γκρι χρώμα αποκλειστικά για τις Turbo και το χαρακτηριστικό φουσκωμένο αμάξωμα της 911 Turbo.

Αυξημένο βάρος, κορυφαίες επιδόσεις
Το υβριδικό σύστημα προσθέτει όπως ήταν αναμενόμενο περισσότερα κιλά. Η νέα Turbo S Coupe ζυγίζει 1.737 κιλά, δηλαδή περίπου 180 κιλά περισσότερα από το απερχόμενο μοντέλο.
Ωστόσο, η Porsche αναφέρει χρόνο 0–100 km/h σε μόλις 2,4 δευτερόλεπτα, ενώ θέλοντας να τονίσει την συνολική βελτίωση του μοντέλου, μας ενημερώνει πως στον γύρο του Nurburgring, η νέα 911 Turbo S είναι 14 δευτερόλεπτα ταχύτερη από την προηγούμενη, με χρόνο 7:03.92.

Το τίμημα της απόλυτης 911
Η νέα 911 Turbo S Coupe ξεκινά από 253.560 ευρώ, ενώ η έκδοση Cabriolet αγγίζει τις 266.580 ευρώ προ φόρων. Η διαφορά με το απερχόμενο μοντέλο ξεπερνά τις 28.000 ευρώ.
Η Porsche, ωστόσο, προσφέρει πλούσιο βασικό εξοπλισμό αλλά και πληθώρα επιλογών εξατομίκευσης. Μπορείτε να επιλέξετε ακόμη και υαλοκαθαριστήρες από ανθρακονήματα.

Η νέα Porsche 911 Turbo S 2026 αντιπροσωπεύει μια τεχνολογική κορύφωση για την οικογένεια της 911. Είναι ταχύτερη, εξυπνότερη, ισχυρότερη και πιο οικολογική από ποτέ, παραμένοντας το απόλυτο εργαλείο δρόμου με αντίστοιχες επιδόσεις και στην πίστα.