Το Skoda Felicia Fun επιστρέφει με τη μορφή ενός πανέμορφου pickup

Το ιστορικό Skoda Felicia Fun επιστρέφει σε μορφή πρωτότυπου pickup και μαζί με την έντονη νοσταλγία, φέρνει σύγχρονη σχεδίαση και καλοκαιρινή διάθεση.

Το Skoda Felicia ήταν το μοντέλο που αποτέλεσε την πρώτη εμπλοκή της θυγατρικής της Volkswagen με το γερμανικό μηχανικό DNA. Παρουσιάστηκε το 1994 ως διάδοχος του Favorit και παρέμεινε στην παραγωγή έως την εμφάνιση του Fabia στις αρχές της νέας χιλιετίας.

Κατά τη διάρκεια των έξι χρόνων κυκλοφορίας του, το μικρό αυτό hatchback, ήταν διαθέσιμο σε διάφορες εκδόσεις, ανάμεσα τους και σε μορφή pickup. Ξεχωριστό ενδιαφέρον είχε η έκδοση Felicia Fun, της οποίας όμως παρήχθησαν μόλις 4.216 μονάδες.

Το κύριο χαρακτηριστικό του Felicia Fun ήταν μια οριζόντια συρόμενη διαχωριστική πλάτη πίσω από τα μπροστινά καθίσματα. Όταν μετακινούνταν προς τα πίσω, αποκάλυπτε δύο επιπλεόν καθίσματα, διατηρώντας παράλληλα χώρο για αποσκευές.

Μια υφασμάτινη οροφή κάλυπτε τους επιβάτες στο πίσω τμήμα του οχήματος. Επιπρόσθετα, το μοντέλο διέθετε πίσω "σπόιλερ" και ήταν βαμμένο σε έντονο κίτρινο χρώμα, με δυνατότητα εξατομίκευσης σταθερών στοιχείων του αμαξώματος με πράσινες ή πορτοκαλί πινελιές.

Και αφού η σύντομη ιστορική αναδρομή ολοκληρώθηκε, να πούμε πως το Felicia Fun επανέρχεται εν έτει 2025, με έναν απροσδόκητο τρόπο. Η Skoda το αναβίωσε ως ψηφιακό concept, ώστε να προστεθεί στη σειρά "Icons Get a Makeover" μαζί με το Favorit.

Ο Γάλλος σχεδιαστής Julien Petitseigneur, το εντάσσει στη σημερινή εποχή, ακολουθώντας τη σχεδιαστική γλώσσα "Modern Solid", δίνοντάς του σύγχρονη εμφάνιση, χωρίς να χάσει την 90s αισθητική του.

Το όχημα αποπνέει έναν μοντέρνο, καλοκαιρινό χαρακτήρα, με τον εσωτερικό χώρο να κυριαρχείται από οθόνες, ενώ το ταμπλό, θυμίζει παλαιού τύπου οθόνες CRT. Η νοσταλγία ενισχύεται από γραφικά εμπνευσμένα από τα βιντεοπαιχνίδια που σημάδεψαν περασμένες γενιές.

Αντίθετα με το πρωτότυπο, αυτή η ψηφιακή εκδοχή είναι αυστηρά διθέσια, έχοντας εγκαταλείψει τη διάταξη 2+2, έτσι ώστε να κερδίζει περισσότερο χώρο φόρτωσης. Παρόλο που αποτελεί ένα έξυπνο concept, παραμένει μόνο ψηφιακή ιδέα.

Στο σημερινό τοπίο, όπου οι αποφάσεις επηρεάζονται από οικονομικούς υπολογισμούς, είναι αμφίβολο αν όμιλος VW θα ενέκρινε ξανά ένα τόσο παιχνιδιάρικο pickup.

Αξίζει να σημειωθεί πως η Skoda δεν έχει κατασκευάσει pickup μετά το Felicia. Στη δεκαετία του 2010 είχε εξεταστεί η εξέλιξη μιας δικής της εκδοχής του VW Amarok, αλλά το εγχείρημα δεν προχώρησε.

Παρ’ όλα αυτά, φέτος, φοιτητές από τη σχολή επαγγελματικών σπουδών της μεταμόρφωσαν ένα Superb σε πρωτότυπο pickup, με ασυνήθιστη πόρτα και συρόμενο πίσω κάλυμμα που χρησιμοποιείται ως ποδηλατοθήκη.