Επίσημο: Το νέο Volvo XC70 θα έρθει στην Ευρώπη και δημιουργεί νέα δεδομένα στα PHEV

Η Volvo μπορεί να δίνει τέλος στα station wagon, αλλά η νέα της εποχής έχει μεγάλο ενδιαφέρον, με μοντέλα όπως το νέο XC70 που θα έρθει στην Ευρώπη αποκλειστικά ως plug-in υβριδικό με κορυφαία αυτονομία.

Volvo XC70 PHEV
Volvo XC70 PHEV
Volvo XC70 PHEV
Volvo XC70 PHEV
Volvo XC70 PHEV
Volvo XC70 PHEV
Volvo XC70 PHEV
Volvo XC70 PHEV
Volvo XC70 PHEV
Volvo XC70 PHEV
Volvo XC70 PHEV
Volvo XC70 PHEV
Volvo XC70 PHEV
Volvo XC70 PHEV
Volvo XC70 PHEV
Volvo XC70 PHEV
Volvo XC70 PHEV
Volvo XC70 PHEV

Η Volvo είναι μια εταιρεία της οποίας το όνομα συνδέθηκε όσο καμίας άλλης με τα μοντέλα station wagon. Στο σημερινό τοπίο της αγοράς, η σουηδική φίρμα επανατοποθετείται εγκαταλείποντας τον συγκεκριμένο τύπο αμαξώματος, για χάρη των δημοφιλέστερων SUV.

Διαβάστε Επίσης

Στο πλαίσιο αυτό, ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της, το XC70, επιστρέφει στο προσκήνιο ως ένα πλήρως εξηλεκτρισμένο SUV. Το νέο XC70 ξεχωρίζει όμως όχι μόνο για τη μορφή του, αλλά και για την τεχνολογία του.

Volvo XC70 PHEV

Κι αυτό καθώς θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως plug-in υβριδικό, με την έκδοση μεγάλης μπαταρίας να προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 200 χλμ. βάσει του κινέζικου κύκλου δοκιμών CLTC.

Αυτό μεταφράζεται σε περίπου 150-160 χιλιόμετρα κατά προσέγγιση υπό τον αυστηρότερο κύκλο δοκιμών WLTP, επίδοση που παραμένει ωστόσο εξαιρετική για την κατηγορία των PHEV.

Σύμφωνα με τη Volvo, το νέο XC70 "σχεδιάστηκε για να καλύψει τη διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση για plug-in υβριδικά με μεγάλη αυτονομία, ιδιαίτερα στην Κίνα". Το μοντέλο θα κυκλοφορήσει πρώτα εκεί, με την ευρωπαϊκή διάθεση να ακολουθεί αμέσως μετά.

Volvo XC70 PHEV

Ηλεκτρική επάρκεια

Με τόσο μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία, το XC70 μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν καθαρά ηλεκτρικό όχημα στην καθημερινότητα, ακόμη και για πιο μακρινές αποστάσεις.

Η συνολική αυτονομία του ρεζερβουάρ καυσίμου και της πλήρως φορτισμένης μπαταρίας, αγγίζει τα 1.200 χλμ. Επιπλέον, διαθέτει δυνατότητα ταχυφόρτισης, που επιτρέπει φόρτιση από το 0% έως το 80% σε μόλις 23 λεπτά. Η Volvo δεν έχει αποκαλύψει ακόμα την ακριβή ισχύ φόρτισης.

Άλλη μία καινοτομία είναι η φόρτιση διπλής κατεύθυνσης (bidirectional charging), η οποία δίνει τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να τροφοδοτεί εξωτερικές συσκευές ή εξοπλισμό κάμπινγκ. Για αυτή τη λειτουργία απαιτείται ξεχωριστός αντάπτορας τύπου V2L, ο οποίος όμως δεν περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό.

Volvo XC70 PHEV

Στο δρόμο του εξηλεκτρισμού

Η Volvo θεωρεί το νέο XC70 ως ένα μεταβατικό μοντέλο προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της. Όπως δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Volvo Cars, Hakan Samuelsson:

"Το νέο XC70 είναι μια εξαιρετική επιλογή για τους πελάτες που θέλουν τα οφέλη της ηλεκτρικής οδήγησης, αλλά δεν είναι ακόμα έτοιμοι να στραφούν πλήρως στα ηλεκτρικά. Είναι βασικό κομμάτι της εξηλεκτρισμένης γκάμας μας και ενισχύει την παρουσία μας στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου παγκοσμίως."

Volvo XC70 PHEV

Η σύγκριση με το Lynk & Co 08

Όταν φτάσει στην Ευρώπη, το XC70 θα βρεθεί αντιμέτωπο με ισχυρούς ανταγωνιστές στην κατηγορία των PHEV, ανάμεσά τους και το Lynk & Co 08, το οποίο ανήκει επίσης στον όμιλο Geely.

Αν και η Volvo δεν έχει ανακοινώσει ακόμα όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του XC70, μπορούμε να πάρουμε μια γεύση από τις εκδόσεις του Lynk & Co 08:

Ultra Long Range: Αυτονομία 245 χλμ. CLTC, με ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων και συνολική ισχύ 381 ίππους.
Performance: 220 χλμ. CLTC, 593 ίπποι, 667 Nm ροπής.

Volvo XC70 PHEV

Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν μπαταρία NMC 39,6 kWh, ενώ υπάρχει και βασική έκδοση με LFP 21,2 kWh και αυτονομία 120 χλμ.

Είναι πολύ πιθανό το XC70 να προσφέρεται με αντίστοιχες επιλογές. Οι τιμές στην Κίνα αναμένεται να ξεκινούν λίγο πάνω από 28.000 ευρώ, ενώ στην Ευρώπη, εξαιτίας φόρων και δασμών, εκτιμάται ότι η αρχική τιμή θα ξεπερνά με βεβαιότητα τα 40.000 ευρώ.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network