Ήταν κάτι που ήδη γνωρίζαμε πως πρόκειται να συμβεί. Αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν κάνει τα συναισθήματα λιγότερο έντονα όταν έρχεται αυτή η στιγμή.
Ο λόγος για το θρυλικό Nissan GT R R35 που αποτελεί οριστικά παρελθόν, με το τελευταίο αυτοκίνητο να εξέρχεται από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της Nissan στην Tochigi της Ιαπωνίας.

Πρόκειται για την έκδοση Premium T Spec σε απόχρωση Midnight Purple, η οποία θα παραδοθεί σε πελάτη στην Ιαπωνία. Οι εργαζόμενοι μαζεύτηκαν για να αποχαιρετήσουν την εποχή του R35, φωτογραφιζόμενοι δίπλα στο τελευταίο μοντέλο.
"Ύστερα από 18 αξιομνημόνευτα χρόνια, το GT R R35 άφησε ανεξίτηλο στίγμα στην ιστορία της αυτοκίνησης. Η κληρονομιά του είναι απόδειξη του πάθους της ομάδας μας και της αφοσίωσης των πελατών μας", δήλωσε ο Ivan Espinosa, Πρόεδρος και CEO της Nissan. "Δεν λέμε αντίο για πάντα στο GT R, στόχος μας είναι να επιστρέψει στο μέλλον".

Η παραγωγή του GT R R35 ξεκίνησε στα τέλη του 2007 με στόχο να ανταγωνιστεί την Porsche 911 σε επιδόσεις, χωρίς να είναι απλησίαστο από πλευράς τιμής.
Βασίστηκε στην πλατφόρμα Premium Midship της Nissan, με κινητήρα V6 με διπλό turbo και η χειροποίητη κατασκευή του απαιτούσε περίπου 6 ώρες για να ολοκληρωθεί, από μια ομάδα εννέα μηχανικών. Αρχικά απέδιδε 473 ίππους, ενώ από το 2017 η ισχύς αυξήθηκε στους 562 ίππους, με τις κορυφαίες εκδόσεις Nismo να φτάνουν τους 592 ίππους.

Κατά έναν περίερο τρόπο, το GT R εξακολουθεί να εμφανίζεται στην επίσημη ιστοσελίδα της Nissan στις ΗΠΑ για το MY2024, με περιορισμένη διαθεσιμότητα σε εκδόσεις Premium AWD, Skyline Edition AWD, T Spec AWD και Nismo AWD. Η βασική τιμή ξεκινούσε από περίπου 104.700 ευρώ.
Στην αγορά των ΗΠΑ, οι εκδόσεις Premium, Skyline και T Spec απέδιδαν 565 ίππους, ενώ η Nismo έφτανε τους 600 ίππους, με ειδική ρύθμιση πλαισίου, αναβαθμισμένο εσωτερικό και σχεδιαστικές λεπτομέρειες.