
Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι μια συνεχώς μεταβαλλόμενη αγορά. Νέες τεχνολογίες, αλλαγές στη νομοθεσία, εμπορικοί δασμοί και απρόβλεπτες καταναλωτικές τάσεις, καθιστούν τον προγραμματισμό των επόμενων μοντέλων μια πράξη τόλμης και αντοχής.
Πολλές εταιρείες παίζουν "συντηρητικά", όμως υπάρχουν και εξαιρέσεις. Μία από αυτές είναι η Bugatti. Σύμφωνα με τον Frank Heyl, διευθυντή σχεδίασης της Bugatti, η ζήτηση για τα νέα μοντέλα της εταιρείας είναι τόσο υψηλή, που οι παραγγελίες έχουν ήδη καλυφθεί μέχρι το 2029.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του, δήλωσε: "Όλα είναι προγραμματισμένα. Έχουμε αρκετές παραγγελίες ώστε να μπορούμε να κοιτάμε μπροστά με άνεση".
Η Bugatti ολοκληρώνει την παραγωγή της Bolide, ενώ ήδη ξεκινά την κατασκευή της νέας Tourbillon, που αναμένεται να την απασχολήσει για τα επόμενα χρόνια. Ο Heyl εξήγησε πως αυτή η μακροπρόθεσμη οικονομική σταθερότητα, δίνει στην εταιρεία τον χρόνο και τον χώρο να σχεδιάσει μεθοδικά το επόμενο μεγάλο βήμα της.
Το υβριδικό hypercar των 4 εκατ.

Η Tourbillon, που αποτελεί το νέο τεχνολογικό διαμάντι της Bugatti, διαθέτει τρείς ηλεκτροκινητήρες και έναν εντυπωσιακό V16 κινητήρα 8.4 λίτρων, με συνολική ισχύ 1.800 ίππων. Το αυτοκίνητο επιταχύνει στα 96 χλμ/ώρα (60 mph) σε μόλις 2 δευτερόλεπτα και έχει τιμή εκκίνησης περίπου 4 εκατομμύρια ευρώ.
Το πρόβλημα; Δεν υπάρχει διαθεσιμότητα. Αν δεν έχετε ήδη παραγγείλει τη δική σας Tourbillon, θα χρειαστεί να περιμένετε τουλάχιστον μέχρι το 2029 για να δείτε τι θα παρουσιάσει η Bugatti ως επόμενο κεφάλαιο της ιστορίας της.
Οικονομική σταθερότητα
Αυτό το επίπεδο ζήτησης όχι μόνο διασφαλίζει την οικονομική σταθερότητα της Bugatti, αλλά της δίνει τη δυνατότητα να επενδύσει με σιγουριά στο μέλλον.
Ενώ πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να προβλέψουν τις ανάγκες της αγοράς, η Bugatti έχει την πολυτέλεια του χρόνου και ήδη σκέφτεται τι έρχεται μετά την Tourbillon.