
Εκτός από τις κινεζικές startups στον χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων, το τελευταίο διάστημα παρατηρείται έντονη κινητικότητα και στον χώρο των hypercars, με νέα ονόματα να εμφανίζονται διαρκώς.
Μια νέα τέτοια εταιρεία με την ονομασία Vittori, ανακοίνωσε τα σχέδιά της για την παρουσίαση του πρώτου της μοντέλου, Turbio, στο Μαϊάμι στις 4 Οκτωβρίου.

Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον διάσημο ιταλικό οίκο σχεδίασης Pininfarina.
Από τις αποκαλυπτικές teaser εικόνες που δόθηκαν στη δημοσιότητα, η Turbio, όπως ονομάζεται το μοντέλο που πρόκειται να μας παρουσιάσει η Vittori, φαίνεται να είναι το αποτέλεσμα ενός μιξ ανάμεσα σε μια Alfa Romeo, μια Bugatti και μια Lamborghini.
Το εμπρός μέρος δείχνει αρκετά επιθετικό, με λεπτά φώτα, έντονο splitter και πιθανώς αεραγωγό στο καπό. Πιο πίσω, διακρίνονται η "double bubble" οροφή, εισαγωγές αέρα στο πίσω μέρος και τεράστιος διαχύτης. Τα φώτα σχήματος "X” στο πίσω μέρος ολοκληρώνουν το σχεδιαστικό statement.

Παρότι η Vittori δεν αποκάλυψε πολλές λεπτομέρειες για το σχεδιαστικό κομμάτι, ανέφερε πως το αυτοκίνητο θα ενσωματώνει ενεργή αεροδυναμική, καθώς και καινοτόμες μεθόδους κατασκευής μέσω 3D εκτύπωσης με χρήση τεχνητής νοημοσύνης.
Αναμένονται επίσης εξαρτήματα από ανθρακονήματα και τιτάνιο, με τον σχεδιασμό να είναι κατά μέρος υποβοηθούμενος από AI, στοιχείο που θέτει κάποια ερωτήματα για τον ρόλο της Pininfarina στην τελική αισθητική.
Αρκετές ομοιότητες με Revuelto
Αξιοσημείωτες είναι οι διαστάσεις της Turbio με μήκος 4,94 μέτρα, πλάτος 2,26 μέτρα, ύψος 1,16 μέτρα και μεταξόνιο 2,77 μέτρα, νούμερα που ταιριάζουν ακριβώς με εκείνα της Lamborghini Revuelto. Το ίδιο ισχύει και για το βάρος των 1.772 κιλών και την κατανομή βάρους 44/56.

Οι ομοιότητες όμως δεν σταματούν εκεί. Η Vittori ανακοίνωσε ότι η Turbio θα κινείται από έναν V12 κινητήρα 6.8 λίτρων, με απόδοση 900 ίππων και 750 Nm ροπής. Σε αυτόν προστίθεται ένας εμπρός ηλεκτροκινητήρας και μπαταρία 3,8 kWh, με την συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 1.110 ίππους. Η επιτάχυνση 0-96 km/h αναμένεται κάτω από 2,5 δευτερόλεπτα.
Ωστόσο, προβληματισμό προκαλεί η λανθασμένη αναγραφή της τελικής ταχύτητας. Στην ανακοίνωση αναφέρεται "220 m/h", δηλαδή... 0,22 km/h, κάτι που προφανώς είναι τυπογραφικό λάθος. Αν εννοούν 220 km/h, τότε και πάλι το νούμερο είναι εξαιρετικά χαμηλό για τέτοιο όχημα. Θα μάθουμε σύντομα.

Περιορισμένη παραγωγή
Η Vittori ξεκαθάρισε ότι οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν, ενώ ο χρόνος παραγωγής θα ανακοινωθεί όταν προχωρήσει η εξέλιξη. Η παραγωγή αναμένεται να περιοριστεί στις 50 μονάδες, εφόσον το project φτάσει τελικά στη γραμμή παραγωγής.
Παρά τις μεγάλες φιλοδοξίες, πολλά ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα. Η Turbio μοιάζει περισσότερο με ένα συλλεκτικό φιλόδοξο project, παρά με ένα έτοιμο προς παραγωγή hypercar. Το αν θα καταφέρει η Vittori να σταθεί απέναντι σε καταξιωμένους κατασκευαστές, μένει να φανεί.