Cupra Tindaya: Ένα ηφαίστειο δίνει όνομα στο νέο concept

To Cupra Tindaya θα παρουσιαστεί στο Μόναχο ως ένα εντυπωσιακό concept που θα δείχνει το σχεδιαστικό μέλλον της φίρμας. Το όνομά του προέρχεται από ηφαιστειακό βουνό της Ισπανίας.

Η Cupra ετοιμάζεται να δώσει το δικό της στίγμα στην έκθεση του Μονάχου, παρουσιάζοντας ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο που εκφράζει την επόμενη φάση της σχεδιαστικής της γλώσσας. Το Cupra Tindaya θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στις 8 Σεπτεμβρίου, στο Open Space της μάρκας, κατά τη διάρκεια της επίσημης συνέντευξης Τύπου.

Το όνομα του αυτοκινήτου προέρχεται από το όρος Τιντάγια, ένα ηφαιστειακό βουνό στη Φουερτεβεντούρα των Καναρίων Νήσων. Με τους χαλκόχρωμους βράχους του, που παραπέμπουν στο εμβληματικό χρώμα-υπογραφή της CUPRA, το Tindaya συνδέεται με τη δύναμη των φυσικών στοιχείων και τη φιλοσοφία της μάρκας να δημιουργεί σχέδια με υφές και χαρακτήρα.

Σχεδιασμός που εστιάζει στον οδηγό

Το πρωτότυπο, σύμφωνα με την Cupra, εκφράζει μια ριζοσπαστική αλλά απλή ιδέα: "No Drivers, No Cupra". Με άλλα λόγια, αποτελεί την απόλυτη ερμηνεία της έννοιας "driver-focused", ενισχύοντας τα συναισθήματα και την αίσθηση σύνδεσης ανάμεσα στον οδηγό και το αυτοκίνητο.

Από τις πρώτες εικόνες διακρίνεται μια ριζοσπαστική καμπίνα, με στοιχεία που θυμίζουν το περσινό DarkRebel concept. Το τιμόνι τύπου yoke, η έντονη κεντρική κονσόλα που παραπέμπει στο ηλεκτρικό Tavascan και τα αγωνιστικά καθίσματα δίνουν το στίγμα μιας μελλοντικής εσωτερικής σχεδίασης που συνδυάζει τεχνολογία και συναίσθημα.

Η επόμενη ημέρα για την Cupra

Το Tindaya δεν περιορίζεται μόνο στο εσωτερικό. Όπως τόνισε η μάρκα, θα αποτελέσει επίσης προάγγελο της νέας εξωτερικής σχεδιαστικής γλώσσας, μετά τη μεγάλη ανανέωση που πέρασε όλη η γκάμα της το 2024. Τότε, η Cupra είχε παρουσιάσει μια πιο αιχμηρή αισθητική ταυτότητα, με τον χαρακτηριστικό "beak” στο εμπρός μέρος, πλατύτερη μάσκα και τριγωνικά LED φώτα.

Στο πλευρό του Tindaya, η Cupra θα παρουσιάσει στο Μόναχο και το καμουφλαρισμένο Raval, το μελλοντικό μικρότερο μοντέλο της που θα βασιστεί στο Volkswagen ID.2. Το Raval αναμένεται στην παραγωγή το 2026, με τιμή περίπου 29.000 ευρώ, και θα αποτελέσει τον βασικό αντίπαλο του αναβιωμένου Renault 5.

Ένα όραμα με βάση το συναίσθημα

Με το Tindaya, η Cupra δείχνει καθαρά ότι στοχεύει να διαφοροποιηθεί ακόμη περισσότερο στο χώρο της ηλεκτροκίνησης, προβάλλοντας ένα brand που δεν βλέπει το αυτοκίνητο απλώς ως μέσο μετακίνησης, αλλά ως εργαλείο συναισθηματικής σύνδεσης.