H Ferrari έγραψε ακόμη ένα κεφάλαιο στην ιστορία των ρεκόρ δημοπρασιών. Το καλοκαίρι είχε ανακοινώσει ότι θα κατασκευάσει μία επιπλέον Daytona SP3, πέρα από τις 599 που είχαν ήδη πουληθεί, με σκοπό να τη διαθέσει σε φιλανθρωπική δημοπρασία υπέρ του Ferrari Foundation κατά τη διάρκεια της εβδομάδας αυτοκινήτου στο Monterey. Τώρα, το μοναδικό αυτό μοντέλο, με τον χαρακτηρισμό Daytona SP3 599+1, άλλαξε χέρια έναντι 23,7 εκατομμυρίων ευρώ.

Η τιμή αυτή την κατατάσσει ως το 13ο ακριβότερο αυτοκίνητο που έχει πουληθεί ποτέ σε δημοπρασία, μόλις 365.000 ευρώ χαμηλότερα από τη Ferrari 275 GTB/C Speciale του 1964, η οποία είχε πωληθεί από τον οίκο RM Sotheby’s το 2014 και παραμένει στη 12η θέση. Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι προηγούμενες 12 θέσεις ανήκουν σε κλασικά, συλλεκτικά Ferrari, ενώ η Daytona SP3 είναι το μοναδικό σύγχρονο μοντέλο που σπάει το φράγμα των 20 εκατομμυρίων.
Η συγκεκριμένη SP3 ξεχωρίζει για τις ειδικές Tailor Made εξατομικεύσεις, όπως η εξωτερική διχρωμία με Giallo Modena και εκτεθειμένο ανθρακόνημα, το λογότυπο Ferrari να διατρέχει το αμάξωμα στο κέντρο, καθώς και εσωτερικό με υφάσματα κατασκευασμένα από ανακυκλωμένα ελαστικά, διακοσμημένα με το Cavallino Rampante. Το ταμπλό και η κολόνα του τιμονιού είναι φτιαγμένα από το ίδιο ανθρακόνημα που χρησιμοποιείται στο μονοθέσιο SF-25 της Formula 1.
Ο πρώτος κύκλος παραγωγής των 599 μονάδων της Daytona SP3 είχε εξαντληθεί πριν καν ξεκινήσει η κατασκευή, με τιμή αγοράς περίπου 2,05 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, ο 600ός τυχερός ιδιοκτήτης χρειάστηκε να πληρώσει πάνω από δέκα φορές αυτήν την τιμή, γεγονός που αναδεικνύει τη συλλεκτική αξία του αυτοκινήτου. Η Ferrari μάλιστα τοποθέτησε στο αυτοκίνητο ειδική πλακέτα με τον αριθμό 599+1, ξεχωρίζοντάς το έτσι από τις υπόλοιπες μονάδες.

Η σημασία αυτού του αυτοκινήτου δεν περιορίζεται μόνο στον φιλανθρωπικό του χαρακτήρα ή στο οικονομικό ρεκόρ. Το συγκεκριμένο Daytona SP3 ενδέχεται να είναι και το τελευταίο Ferrari με ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα τοποθετημένο κεντρικά, καθώς η μάρκα έχει ήδη στραφεί προς υβριδικά συστήματα με V6, όπως στο νέο F80. Έτσι, το 599+1 συνδυάζει τον αποχαιρετισμό μιας ολόκληρης εποχής με το κύρος του πιο συλλεκτικού αυτοκινήτου της γενιάς του.