Επίσημο: Ο διάδοχος της εκπληκτικής Kimera EVO37 είναι εδώ

Με 600 ίππους, υβριδική τεχνολογία, τετρακίνηση και χειροκίνητο κιβώτιο, η Kimera EVO38 είναι ακόμη πιο εντυπωσιακή από την EVO37 που αντικαθιστά και είναι ήδη sold out.

Θυμάστε την εκπληκτική Kimera EVO37; Αυτή τη φορά, η Kimera Automobili επιστρέφει με κάτι ακόμη πιο εξωπραγματικό, την ολοκαίνουργια EVO38, τη διάδοχο της EVO37.

Το νέο μοντέλο παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα, στην πλήρη του μορφή παραγωγής, λίγες μέρες πριν από την πρώτη του εμφάνιση στο φημισμένο Concours d’Elegance του Pebble Beach στην Καλιφόρνια.

Το αμάξωμα, ντυμένο σε ένα εκθαμβωτικό βαθύ μπλε με εσωτερικό σε απόχρωση ανοιχτού καφέ, μαγνητίζει το βλέμμα, όμως οι ειδήσεις δεν σταματούν στην εμφάνιση.

Το EVO38 είναι ισχυρότερο, τετρακίνητο, με υβριδική υποβοήθηση και ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του. Με άλλα λόγια, κάτι εξαιρετικά σπάνιο και εξαιρετικά επιθυμητό.

Ο κινητήρας του EVO37 επιστρέφει και θυμίζουμε πως πρόκειται για έναν τετρακύλινδρο 2.2 λίτρων με τούρμπο, αλλά αυτή τη φορά εμφανίζεται ενισχυμένος. Από τους 550, πλέον αποδίδει 600 ίππους, χάρη και σε ένα νέο υβριδικό σύστημα 48V, το οποίο προσφέρει επιπλέον ισχύ και "ελαστικότητα στην επιτάχυνση".

Η ισχύς μεταφέρεται πλέον σε όλους τους τροχούς, μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, ενώ η απόδοση του ήχου αναβαθμίζεται από μια νέα, ρυθμιζόμενη εξάτμιση.

Η Kimera έχει επανασχεδιάσει το σασί του EVO38, προσθέτοντας ανάρτηση pushrod με ενσωματωμένο σύστημα ψύξης για το τούρμπο, αξιοποιώντας ακόμη και την υπερπίεση από τη βαλβίδα wastegate.

Στο εσωτερικό, η εμπειρία είναι εξίσου εντυπωσιακή. Κιβώτιο κατεργασμένο από ένα συμπαγές κομμάτι αλουμινίου, υδραυλικό χειρόφρενο και, ίσως το πιο θεαματικό, ένας ορατός κεντρικός άξονας μετάδοσης, που διατρέχει το εσωτερικό μέσα από ένα διάφανο γυάλινο τούνελ.

Η μετάδοση συνοδεύεται από ρυθμιζόμενο κατανεμητή ροπής για βελτιστοποίηση ανάμεσα στους δύο άξονες, ενώ ρυθμιζόμενη από τον οδηγό είναι και η χαρτογράφηση του κινητήρα, η απόδοση ισχύος, η ανάρτηση, το traction control και το ABS. Φυσικά, παντού συναντά κανείς ανθρακονήματα και αλουμίνιο.

Το πιο εντυπωσιακό όμως, είναι πως παρά την τετρακίνηση και την υβριδική τεχνολογία, το EVO38 είναι ελαφρύτερο από το EVO37, το οποίο με τη σειρά του ζύγιζε μόλις 1.000 κιλά.

"Σε έναν κόσμο όπου οι κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες ανταγωνίζονται μεταξύ τους με τεχνικά στοιχεία, ιπποδυνάμεις, ηλεκτρικά και θερμικά σύνολα, ρεκόρ τελικής ταχύτητας ή γύρων στο Nurburgring, η Kimera επιθυμεί να εκφράσει κάτι εντελώς διαφορετικό. Το πάθος και το συναίσθημα", δήλωσε η εταιρεία.

Ωστόσο, αυτό το πάθος προορίζεται για ελάχιστους. Όπως ανακοίνωσε η Kimera, σχεδόν και τα 38 κομμάτια του EVO38 έχουν ήδη προπωληθεί. Ένα συλλεκτικό δημιούργημα, που παντρεύει το παρελθόν με το μέλλον, φτιαγμένο για όσους πιστεύουν ότι η οδήγηση οφείλει να προσφέρει συγκινήσεις.

 

Kimera EVO38
Kimera EVO38
Kimera EVO38
Kimera EVO38
Kimera EVO38
Kimera EVO38
Kimera EVO38
Kimera EVO38
Kimera EVO38
Kimera EVO38
Kimera EVO38
Kimera EVO38
Kimera EVO38
Kimera EVO38
Kimera EVO38