Η Lucid Motors, εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων με έδρα την Καλιφόρνια, προχωρά σε αλλαγή της στρατηγικής μάρκετινγκ της, με αφορμή την προώθηση του νέου της crossover, Gravity.
Στις 29 Ιουλίου, η εταιρεία ανακοίνωσε την συνεργασία της με τον διάσημο ηθοποιό, Τιμοτέ Σαλαμέ, γνωστό για τους ρόλους του σε ταινίες όπως το "A Complete Unknown", το "Lady Bird" και την κινηματογραφική μεταφορά του "Little Women" το 2019.
Ο Σαλαμέ, έχει λάβει διάφορες διακρίσεις, μεταξύ των οποίων υποψηφιότητες για Όσκαρ, δύο Χρυσές Σφαίρες και τρία Βραβεία BAFTA.
"Αυτή η στιγμή σηματοδοτεί την αρχή ενός νέου κεφαλαίου για τη Lucid, καθώς συνδεόμαστε πιο βαθιά με καταναλωτές που εκτιμούν τόσο το νόημα όσο και την απόδοση", δήλωσε ο Άκερχο Ογχογκόμε, ανώτερος αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Lucid Motors.
Ο Ογχογκόμε, εξήγησε πως η ιδέα για τη συνεργασία ξεκίνησε όταν ο Σαλαμέ εντοπίστηκε να οδηγεί ένα Lucid Air το 2023. Η διαφημιστική καμπάνια, που θα ξεκινήσει το φθινόπωρο, θα επικεντρωθεί στο μοντέλο Lucid Gravity, του οποίου η τιμή εκκίνησης στις ΗΠΑ είναι 84.360 ευρώ.
Η συνεργασία με τον Σαλαμέ αναμένεται να προσδώσει νέα απήχηση στην εταιρεία, σύμφωνα με τον Ογχογκόμε.
"Καθώς συνεχίζουμε να μεγαλώνουμε, κατανοούμε τη σημασία της δημιουργίας ενός brand που δεν θα είναι μόνο θαυμαστό για τη μηχανική του, αλλά και βαθιά σχετικό με την κουλτούρα", τόνισε. "Χτίζουμε μια συλλογικότητα φωνών από διάφορους τομείς της τέχνης, συμπεριλαμβανομένων καλλιτεχνών, αθλητών και οραματιστών."
Να αναφέρουμε τέλος, πως η Lucid συνεργάζεται με το ανεξάρτητο διαφημιστικό γραφείο Giant Spoon για την υλοποίηση της καμπάνιας.