Τα επίσημα αξεσουάρ των εταιρειών αυτοκινήτων, συνήθως αφορούν προϊόντα μόδας, σακίδια πλάτης ή βαλίτσες, ρολόγια ή κοσμήματα, ακόμη και αλκοολούχα ποτά και γενικά, κάτι που θεωρητικά ταιριάζει με το προφίλ τους.
Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις κάποιων μοντέλων heavy duty, των οποίων οι κάτοχοι μπορεί να ενδιαφέρονται για κάτι ακόμη πιο πρακτικό. Όπως π.χ. Ένα σαπούνι. Ναι, σωστά διαβάσατε.
Μετά την επιτυχία του σαπουνιού Bronco Bricc το 2023, η Ford συνεργάζεται για δεύτερη φορά με την εταιρεία φυσικών καλλυντικών Dr. Squatch, αυτή τη φορά για τη δημιουργία ενός νέου προϊόντος αφιερωμένου στο F-150, του πιο εμπορικά επιτυχημένου pickup της Αμερικής.
Το νέο σαπούνι ονομάζεται F-150 Tough Scrub και υπόσχεται να "αντιμετωπίζει τη βρωμιά και τη σκόνη κατά μέτωπο”. Η σύστασή του περιλαμβάνει ελαφρόπετρα, φυσική σκόνη καλαμποκιού, έλαιο καρύδας και έντονη υφή απολέπισης.
Το άρωμα συνδυάζει ξύλο από κομμένους κορμούς δέντρων και δέρμα, για μια ξεκάθαρα ανδρική, σκληροτράχηλη αίσθηση που, όπως λένε οι δημιουργοί του, "θα σας κάνει να μυρίζετε καλύτερα από τον μέσο οδηγό φορτηγού”. Ακούγεται αρκετά ελπιδοφόρο.
Δώρο ένα Ford F-150
Για την προώθηση του προϊόντος, η Ford και η Dr. Squatch διοργανώνουν διαγωνισμό στις ΗΠΑ, με δώρο ένα Ford F-150 μοντέλο 2025. Ο διαγωνισμός αφορά αποκλειστικά κατοίκους των ΗΠΑ άνω των 18 ετών και δεν απαιτεί αγορά για τη συμμετοχή.
Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε την επιστροφή του Bronco Bricc, του σαπουνιού που εμπνέεται από το off-road SUV της Ford. Το σαπούνι αυτό περιέχει φυσικά συστατικά, όπως εκχύλισμα μπλε αγαύης και άμμο για φυσική απολέπιση. Το άρωμά του χαρακτηρίζεται από ανδρικό και ξυλώδες προφίλ, χάρη στις νότες American Cedar και Oregon Pine.
Τιμές και διαθεσιμότητα
Τα σαπούνια F-150 Tough Scrub και Bronco Bricc προσφέρονται σε διπλή συσκευασία με κόστος περίπου 15 ευρώ, 4άδα στα περίπου 28 ευρώ και ενός τεμαχίου, διαθέσιμου μέσω συνδρομής, στα περίπου 5,60 ευρώ το καθένα.
Τα προϊόντα είναι διαθέσιμα τόσο online όσο και σε επιλεγμένα φυσικά καταστήματα.
Από τα σαπούνια στη μόδα
Αξιοσημείωτο είναι ότι αυτή δεν είναι η μοναδική συνεργασία της Ford στον χώρο του lifestyle. Πρόσφατα, η εταιρεία συνεργάστηκε με το γυναικείο fashion brand "alice + olivia", δημιουργώντας μια σειρά ρούχων που δίχασε.
Ανάμεσά τους, ένα T-shirt αξίας 180 ευρώ, μια ζακέτα με κουκούλα στα 270 ευρώ και ένα παντελόνι τζιν στα 730 ευρώ.
Αν και τα ρούχα προκάλεσαν αντιδράσεις, η συνεργασία αυτή οδήγησε στο εντυπωσιακό Bronco Denim Chevron concept, μια στιλάτη πρόταση με έντονες επιρροές από τον χώρο της μόδας.
Και κάπως έτσι, η Ford συνεχίζει να διευρύνει τη σχέση της με το lifestyle, από τις λάσπες του off-road μέχρι το μπάνιο σας.