Το νέο Honda Prelude θα έχει στοιχεία από το Civic Type R

Μπορεί το Civic Type R να ετοιμάζεται να αποχωρήσει από το προσκήνιο, όμως το νέο Prelude που έρχεται σύντομα, θα δανείζεται κάποια από τα στοιχεία του εμβληματικού hot hatch της Honda.

Honda Prelude

Μόλις πριν λίγες μέρες, γράφαμε για την πιθανότητα επιστροφής του logo Type R στη γκάμα της Honda και συγκεκριμένα στο αμάξωμα του νέου Prelude. Μπορεί κάτι τέτοιο να χρειάζεται χρόνο, τουλάχιστον μέχρι να ωριμάσει η ιδέα στο μυαλό των στελεχών της Honda, όμως δειλά δειλά φαίνεται πως γίνεται μια αρχή.

Διαβάστε Επίσης

Κι αυτό γιατί όπως έγινε γνωστό, το νέο Honda Prelude, παρότι δεν θα φέρει το σήμα Type R θα ενσωματώνει τεχνολογικά στοιχεία από το πιο σκληροπυρηνικό Civic της γκάμας.

Honda Prelude Type-R parts

Το νέο Prelude δεν θα αποκτήσει τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα του Civic Type R, ούτε θα εγκαταλείψει το υβριδικό του σύνολο. Αντίθετα, θα είναι το πρώτο μοντέλο χωρίς το logo Type R, που θα εξοπλίζεται με την dual-axis εμπρός ανάρτηση της Honda.

Πρόκειται για μια πρωτοποριακή σχεδίαση που διαχωρίζει το γόνατο της ανάρτησης από το αμορτισέρ, μειώνοντας αισθητά το φαινόμενο της ροπής στο τιμόνι και βελτιώνοντας την αίσθηση στην οδήγηση.

Honda Prelude Type-R parts

Εκτός από την προηγμένη ανάρτηση, το Prelude θα διαθέτει και μπροστινά φρένα Brembo προερχόμενα από το Civic Type R, καθώς και φαρδύτερα μετατρόχια εμπρός και πίσω, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και την οδική συμπεριφορά.

Η Honda ξεκαθαρίζει ότι το νέο Prelude δεν σχεδιάστηκε για να είναι το πιο σπορ ή γρήγορο κουπέ της αγοράς, όμως υπόσχεται ότι θα προσφέρει "υψηλά επίπεδα οδηγικής απόλαυσης". Και όπως γνωρίζουν οι λάτρεις της οδήγησης, δεν χρειάζονται απαραίτητα πολλά άλογα για να περάσεις καλά πίσω από το τιμόνι.

Honda Prelude

Το νέο Prelude βασίζεται στο υβριδικό σύστημα του Civic Hybrid, το οποίο αποτελείται από έναν κινητήρα 2.0 λίτρων και ένα διπλό ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας 200 ίππους και 315 Nm ροπής. Υπάρχουν φήμες ότι το Prelude ίσως έχει ελαφρώς μεγαλύτερη ισχύ, κάτι που θα το φέρει πιο κοντά στο Toyota GR86, έναν πιθανό ανταγωνιστή του.

Το GR86 εξοπλίζεται με έναν κινητήρα boxer 2.4 λίτρων που αποδίδει 228 ίππους και 250 Nm ροπής, όμως το Prelude θα στερηθεί το χειροκίνητο κιβώτιο, κάτι που παραμένει βασικό πλεονέκτημα του Toyota.

Αν και τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του Prelude δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί, η Honda έχει επιβεβαιώσει πως το μοντέλο θα λανσαριστεί εντός του έτους, οπότε σύντομα θα μάθουμε περισσότερα για την τελική ισχύ και την τιμή του.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network