"Το νέο μας supercar θα είναι καλύτερο από την Ferrari SF90", λέει κινεζική φίρμα

Η GWM αποκαλύπτει το πιο φιλόδοξο project της μέχρι σήμερα, ένα plug-in υβριδικό supercar με κινητήρα V8, που υπόσχεται να ξεπεράσει τη Ferrari SF90 και να κοστίζει σχεδόν τα μισά.

Ο ανταγωνισμός στην αγορά των κινεζικών supercars εντείνεται και φαίνεται πως μία ακόμη μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία ετοιμάζεται να κάνει αισθητή την παρουσία της.

Σε μια κατηγορία όπου ήδη δραστηριοποιούνται η FAW με το Hongqi S9, η BYD με το Yangwang U9 και η GAC με το Aion Hyper SSR, η Great Wall Motors (GWM) αποκάλυψε τα πρώτα στοιχεία για το δικό της supercar, ένα project που αναπτύσσεται εδώ και πέντε χρόνια.

Η πρώτη "γεύση" ήρθε μέσω της κινεζικής πλατφόρμας Weibo στις 23 Ιουλίου, όταν ο πρόεδρος της GWM, Wei Jianjun, δημοσίευσε μια φωτογραφία για τον εορτασμό των 35 χρόνων της εταιρείας.

Το πρώτο teaser

Αν και δεν αποκάλυψε τίποτα επίσημα, στο φόντο της φωτογραφίας διακρίνεται ένα καλυμμένο supercar, με έντονη παρουσία στο πλάνο, ένα ξεκάθαρο teaser.

Η σιλουέτα αποκαλύπτει ένα αμάξωμα με κλασικές αναλογίες αυτοκινήτου με κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο. Χαμηλό, φαρδύ, με μακρύ πίσω μέρος. Μπροστά ξεχωρίζουν οι επιθετικές εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και τα φωτιστικά σώματα πάνω στα φτερά.

Από το πλάι, διακρίνονται επιπλέον εισαγωγές για ψύξη, που επιβεβαιώνουν τη διάταξη του κινητήρα.

Plug-in υβριδικός V8

Αν και η GWM δεν έχει ανακοινώσει επίσημες τεχνικές προδιαγραφές, αναμένεται πως το supercar θα εξοπλίζεται με το νέο διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 4.0 λίτρων, σε συνδυασμό με plug-in υβριδικό σύστημα.

Το σύνολο αυτό παρουσιάστηκε επίσημα για πρώτη φορά στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σανγκάης 2025 και αναμένεται να τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της GWM, όπως SUV και pick-up.

Η Διευθύντρια Τεχνολογίας της GWM, Wu Huixiao, είχε επιβεβαιώσει την ύπαρξη του project τον Απρίλιο του 2025, αποκαλύπτοντας ότι βρίσκεται σε εξέλιξη για πάνω από πέντε χρόνια. Στόχος, όπως τόνισε, είναι να προσφέρουν υψηλές επιδόσεις χωρίς υπερβολική τιμή.

Μονοκόκ από ανθρακονήματα

Η Huixiao αποκάλυψε επίσης ότι το supercar της GWM θα βασίζεται σε carbon fiber μονοκόκ σασί, ενώ δεν δίστασε να δηλώσει πως θα είναι καλύτερο από τη Ferrari SF90.

Για την εξέλιξη της δυναμικής του απόδοσης, η GWM συνεργάστηκε με Ευρωπαίους ειδικούς σε αγωνιστικά οχήματα, με στόχο τη βέλτιστη οδηγική εμπειρία.

Αν και η ημερομηνία παρουσίασης παραμένει άγνωστη, οι φήμες αναφέρουν ότι τα αποκαλυπτήρια μπορεί να γίνουν πριν το τέλος του 2025.

Φτηνότερο από τον ανταγωνισμό

Όσον αφορά την τιμή, σύμφωνα με πληροφορίες του Car News China, το νέο supercar αναμένεται να ξεκινά από τα περίπου 129.000 ευρώ. Πρόκειται για σημαντικά χαμηλότερη τιμή σε σύγκριση με τον αμιγώς ηλεκτρικό ανταγωνισμό.

Ενδεικτικά, το κόστος του GAC Aion Hyper SSR είναι περίπου 166.000 ευρώ, ενώ του BYD Yangwang U9 περίπου 217.000 ευρώ. Αν επιβεβαιωθούν οι φήμες, η GWM φαίνεται αποφασισμένη να προσφέρει ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό μοντέλο, τόσο τεχνικά όσο και εμπορικά.