Γνωρίστε το μοναδικό Renault Rafale του Εμανουέλ Μακρόν (εικόνες)

Θωρακισμένο, υπερπολυτελές και φινετσάτο, το Renault Rafale που φτιάχτηκε ειδικά για τις ανάγκες του Εμανουέλ Μακρόν, μπορεί να μοιάζει, αλλά δεν έχει κανένα κοινό με τα SUV που βλέπεις στους δρόμους.

Renault Rafale Macron
Renault Rafale Macron
Renault Rafale Macron
Renault Rafale Macron
Renault Rafale Macron
Renault Rafale Macron
Renault Rafale Macron
Renault Rafale Macron
Renault Rafale Macron
Renault Rafale Macron
Renault Rafale Macron
Renault Rafale Macron
Renault Rafale Macron
Renault Rafale Macron

Είναι ένα μεσαίο crossover το ιδανικό όχημα για τις μετακινήσεις ενός αρχηγού κράτους; Η αλήθεια είναι πως δύσκολα μπορεί κανείς να φανταστεί τον Ντόναλντ Τραμπ στριμωγμένο στα πίσω καθίσματα ενός μεσαίου crossover.

Διαβάστε Επίσης

Σε κάθε περίπτωση, αυτό ακριβώς είναι το νέο όχημα του Γάλλου προέδρου, Εμανουέλ Μακρόν. Μια ειδικά διαμορφωμένη έκδοση του Renault Rafale Hyper Hybrid. Ή τέλος πάντων ένα ακόμη όχημα, καθώς μόλις λίγο καιρό πριν είχε προστεθεί στον στόλο ένα ειδικά διαμορφωμένο DS N°8.

Renault Rafale Macron

Η Renault πρόσθεσε άγνωστη ποσότητα θωράκισης και μεταλλικών ενισχύσεων, μετατρέποντάς το ουσιαστικά στη γαλλική απάντηση στο "Beast" του Λευκού Οίκου.

Η εξωτερική εμφάνιση του μοναδικού Rafale ξεχωρίζει χάρη στη βαφή "Bleu Presidence", μια αποκλειστική μπλε απόχρωση με κόκκινη και λευκή λάμψη που αλλάζει ανάλογα με το φως.

Renault Rafale Macron

Η προεδρική εκδοχή συνοδεύεται επίσης από αφαιρούμενες βάσεις για σημαίες, γρίλια με τα χρώματα της γαλλικής σημαίας και σήματα τρικολόρ στους εμπρός θόλους, εκεί όπου στα κορυφαία μοντέλα βρίσκονται τα λογότυπα της Alpine.

Renault Rafale Macron

Η εσωτερική διακόσμηση ανεβαίνει επίπεδο, με την εμπλοκή Γάλλων ειδικών στην πολυτέλεια και την τέχνη. Το ταμπλό, το τιμόνι και η κεντρική κονσόλα των πίσω επιβατών επενδύθηκαν με μαύρο μάρμαρο από τα Πυρηναία, ενώ τα πίσω πάνελ είναι φτιαγμένα από σκούρα οξιά, φιλοτεχνημένα από γνωστό Γάλλο ξυλουργό. Τα δερμάτινα καθίσματα είναι πλήρως αεριζόμενα.

Renault Rafale Macron

Η ηχομόνωση έχει ενισχυθεί σημαντικά, ενώ οι πίσω πόρτες κλείνουν με μηχανισμό soft-close, χαρακτηριστικό που συνήθως συναντάμε σε πολυτελείς λιμουζίνες.

Η Renault δεν αποκαλύπτει πόσο αυξήθηκε το βάρος από τις μετατροπές, όμως είναι σχεδόν βέβαιο πως το τελικό αποτέλεσμα αγγίζει ή ξεπερνά τα 2.700 κιλά, σε σύγκριση με τα 1.700 κιλά της εργοστασιακής plug-in hybrid έκδοσης.

Renault Rafale Macron

Με αυτά τα δεδομένα, ο υβριδικός 1.2 λίτρων κινητήρας των 297 ίππων θα δυσκολευτεί να αγγίξει τις επιδόσεις της συμβατικής έκδοσης, που ήταν επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,4 δευτερόλεπτα και ηλεκτρική αυτονομία 105 χιλιομέτρων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Renault προμηθεύει οχήματα στον πρόεδρο της Γαλλικής Δημοκρατίας από το 1920.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network