
Η MG ετοιμάζεται για μία ακόμη δυναμική παρουσία στο Goodwood Festival of Speed 2025, το οποίο πλησιάζει, φέρνοντας μαζί της δύο νέα ηλεκτρικά μοντέλα για την Ευρώπη, αλλά και την πρεμιέρα επί βρετανικού εδάφους για το Cyberster Black και το Cyber X Concept.
Όπως ανακοίνωσε η MG, στις 10 Ιουλίου θα παρουσιάσει δύο νέα τεχνολογικά προηγμένα ηλεκτρικά μοντέλα, τα οποία προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά.

Αν και δεν αποκαλύφθηκαν λεπτομέρειες, οι teaser εικόνες δείχνουν πως το ένα από τα δύο μοντέλα πιθανότατα είναι το IM Motors IM6, ένα coupe SUV μήκους 4,9 μέτρων, με αισθητική στα πίσω φώτα που θυμίζει κάτι από Aston Martin.

Η κορυφαία έκδοση του IM6 εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 778 ίππων και ροπής 802 Nm, επιτρέποντάς του να επιταχύνει από 0-100 km/h σε μόλις 3,48 δευτερόλεπτα.
Η MG υπόσχεται ότι το ένα από τα δύο νέα μοντέλα της θα δείξει στο κοινό "την εκπληκτική του επιτάχυνση" στη διάσημη ανάβαση του Goodwood.
Ειδική έκδοση του Cyberster

Εκεί θα βρίσκεται επίσης και το MG Cyberster Black, μια ειδική έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού roadster της εταιρείας. Το μοντέλο ξεχωρίζει με το μαύρο χρώμα του αμαξώματος, τις διακοσμητικές λεπτομέρειες από χρώμιο, καθώς και το ιδιαίτερο εσωτερικό του. Παράλληλα, παρουσιάζεται και η coupe εκδοχή του μοντέλου, με την ονομασία Cyber GTS.
Το Cyber X, που πρωτοείδαμε στην έκθεση της Σαγκάης τον Απρίλιο, θα κάνει επίσης την ευρωπαϊκή του πρεμιέρα στο Goodwood. Το concept αυτό θεωρείται προάγγελος ενός νέου ηλεκτρικού SUV, με στιβαρή εμφάνιση και pop-up φώτα.

Στόχος η επέκταση στην Ευρώπη
Η MG δεν θα περιοριστεί μόνο στις στατικές παρουσιάσεις. Το ηλεκτρικό πρωτότυπο MG EX4, που έκανε αίσθηση πέρυσι, επιστρέφει φέτος στη διάσημη ανάβαση του Goodwood με νέα αγωνιστική εμφάνιση εμπνευσμένη από το εμβληματικό Metro 6R4 Group B των 80s.
Στο περίπτερο της εταιρείας, οι επισκέπτες θα μπορούν επίσης να δουν από κοντά μοντέλα όπως το αμιγώς ηλεκτρικό SUV MG S5, το hot hatch MG4 Xpower και τη νέα γενιά του MG HS.
Η MG, η οποία πλέον δραστηριοποιείται σε σχεδόν 120 χώρες, πούλησε 240.000 οχήματα στην Ευρώπη το 2024. Με το βλέμμα στραμμένο στην επέκταση της γκάμας της και την παρουσία της σε περισσότερα segments, η εταιρεία επιδιώκει να αυξήσει περαιτέρω τις πωλήσεις της στην ευρωπαϊκή αγορά.