Η Enterprise Rent-A-Car Greece, μέλος του Ομίλου Σφακιανάκη, εγκαινιάζει τη νέα της επικοινωνιακή καμπάνια με τίτλο "Ξέρεις τον Δρόμο", επιδιώκοντας να ενισχύσει τη θέση της στην ελληνική αγορά ενοικίασης οχημάτων.
Η καμπάνια, σχεδιασμένη αποκλειστικά για το ελληνικό κοινό, στοχεύει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της φίρμας και στην εδραίωσή της ως η αξιόπιστη επιλογή τόσο για ταξιδιώτες αναψυχής όσο και για επαγγελματίες.
Μέσα από μια πολυκαναλική στρατηγική επικοινωνίας, η Enterprise επιδιώκει να ενδυναμώσει τη σχέση της με το ελληνικό κοινό, πάνω στη βάση μιας εμπειρίας ενοικίασης οχήματος που συνδυάζει ευκολία, ασφάλεια και προσαρμογή στις ανάγκες κάθε πελάτη.
Η παρουσία της καμπάνιας εκτείνεται σε ψηφιακές πλατφόρμες όπως YouTube, Meta, LinkedIn, Google Ads, Teads, Glomex και First View, ενώ ενισχύεται και μέσω ηχητικών διαφημίσεων σε podcasts και μουσικές εφαρμογές, προσδίδοντας ηχητική ταυτότητα στο μήνυμα της εταιρείας.
Η επικοινωνία διαφοροποιείται ανά κοινό-στόχο, με ξεχωριστά μηνύματα για επαγγελματίες, χρήστες van και ταξιδιώτες αναψυχής. Την στρατηγική τοποθέτηση και την αφήγηση του brand έχει αναλάβει η Brave, ενώ η Wizard έχει την ευθύνη του media planning και της ψηφιακής διανομής.
Με αυτή την καμπάνια, η Enterprise Rent-A-Car ενισχύει το εγχώριο αποτύπωμα με στόχο να κερδίσει τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών.