H Novitec πιστεύει ότι η Ferrari SF90 XX Stradale των 1.030 ίππων δεν είναι αρκετά δυνατή

Έχει νόημα να κάνεις μια Ferrari SF90 ακόμα πιο ισχυρή και εκρηκτική; Αν η απάντηση είναι ναι, τότε οι προβολείς στρέφονται προς την πλευρά της Novitec.

Ferrari SF90 XX Novitec
Ferrari SF90 XX Novitec
Ferrari SF90 XX Novitec
Ferrari SF90 XX Novitec
Ferrari SF90 XX Novitec
Ferrari SF90 XX Novitec
Ferrari SF90 XX Novitec
Ferrari SF90 XX Novitec
Ferrari SF90 XX Novitec
Ferrari SF90 XX Novitec
Ferrari SF90 XX Novitec
Ferrari SF90 XX Novitec

Η Ferrari SF90 XX Stradale δεν είναι αργό αυτοκίνητο. Στην εργοστασιακή του εκδοχή, ο κινητήρας V8 και το υβριδικό σύστημα συνεργάζονται για να αποδώσουν 1.030 ίππους, με αποτέλεσμα έναν εκρηκτικό χρόνο επιτάχυνσης 0-100 km/h σε 2,3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 320 km/h.

Διαβάστε Επίσης

Όμως, φυσικά, αυτό δεν ήταν ποτέ αρκετό για τους βελτιωτές αυτού του κόσμου, οπότε τώρα η Novitec παρουσιάζει μια ακόμη πιο ισχυρή εκδοχή του μοντέλου.

Ferrari SF90 XX Novitec

Όπως αναφέρεται, ένα νέο σύστημα εξαγωγής υψηλής απόδοσης, επιτρέπει στον κινητήρα V8 των 4.0 λίτρων να αναπνέει καλύτερα, με αποτέλεσμα η απόδοση να αυξάνεται κατά 30 ίππους. Το συνολικό αποτέλεσμα φτάνει πλέον τους 1.060 ίππους. Καλό;

Αν θέλεις να μειώσεις το βάρος κατά μερικά κιλά, μπορείς να παραγγείλεις το σύστημα εξαγωγής από Inconel αντί για το κανονικό από ανοξείδωτο χάλυβα, το οποίο σου εξασφαλίζει και το μέγιστο εφέ ήχου.

Ferrari SF90 XX Novitec

Εάν θέλεις να ξοδέψεις ακόμη περισσότερα χρήματα (και να βελτιώσεις τη διάχυση θερμότητας), μπορείς να συνδυάσεις το Inconel με χρυσή επικάλυψη.

Ferrari SF90 XX Novitec

Περιέργως, δεν υπάρχουν πολλές άλλες διαθέσιμες τροποποιήσεις για να ξοδέψεις περισσότερα χρήματα. Η Novitec συνεργάστηκε με την Vossen για να δημιουργήσει ζάντες 20/21 ιντσών από ελαφρύ κράμα που σίγουρα δεν θα είναι φτηνές, ενώ υπάρχουν και ελατήρια χαμηλότερα κατά 25 χιλιοστά για ακόμη πιο σκληρή ανάρτηση.

Επίσης μπορείς αν το επιθυμείς να έχεις καλύμματα καθρεπτών από εκτεθειμένο ανθρακόνημα. Ωστόσο, η αεροδυναμική σχεδίαση της Ferrari παραμένει σχεδόν ανέπαφη, αν και σίγουρα, η πρώτη νόμιμη για χρήση στο δρόμο XX δεν ήταν ποτέ αδιάφορο αυτοκίνητο, έτσι δεν είναι;

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network