Η Ferrari SF90 XX Stradale δεν είναι αργό αυτοκίνητο. Στην εργοστασιακή του εκδοχή, ο κινητήρας V8 και το υβριδικό σύστημα συνεργάζονται για να αποδώσουν 1.030 ίππους, με αποτέλεσμα έναν εκρηκτικό χρόνο επιτάχυνσης 0-100 km/h σε 2,3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 320 km/h.
Όμως, φυσικά, αυτό δεν ήταν ποτέ αρκετό για τους βελτιωτές αυτού του κόσμου, οπότε τώρα η Novitec παρουσιάζει μια ακόμη πιο ισχυρή εκδοχή του μοντέλου.

Όπως αναφέρεται, ένα νέο σύστημα εξαγωγής υψηλής απόδοσης, επιτρέπει στον κινητήρα V8 των 4.0 λίτρων να αναπνέει καλύτερα, με αποτέλεσμα η απόδοση να αυξάνεται κατά 30 ίππους. Το συνολικό αποτέλεσμα φτάνει πλέον τους 1.060 ίππους. Καλό;
Αν θέλεις να μειώσεις το βάρος κατά μερικά κιλά, μπορείς να παραγγείλεις το σύστημα εξαγωγής από Inconel αντί για το κανονικό από ανοξείδωτο χάλυβα, το οποίο σου εξασφαλίζει και το μέγιστο εφέ ήχου.

Εάν θέλεις να ξοδέψεις ακόμη περισσότερα χρήματα (και να βελτιώσεις τη διάχυση θερμότητας), μπορείς να συνδυάσεις το Inconel με χρυσή επικάλυψη.

Περιέργως, δεν υπάρχουν πολλές άλλες διαθέσιμες τροποποιήσεις για να ξοδέψεις περισσότερα χρήματα. Η Novitec συνεργάστηκε με την Vossen για να δημιουργήσει ζάντες 20/21 ιντσών από ελαφρύ κράμα που σίγουρα δεν θα είναι φτηνές, ενώ υπάρχουν και ελατήρια χαμηλότερα κατά 25 χιλιοστά για ακόμη πιο σκληρή ανάρτηση.
Επίσης μπορείς αν το επιθυμείς να έχεις καλύμματα καθρεπτών από εκτεθειμένο ανθρακόνημα. Ωστόσο, η αεροδυναμική σχεδίαση της Ferrari παραμένει σχεδόν ανέπαφη, αν και σίγουρα, η πρώτη νόμιμη για χρήση στο δρόμο XX δεν ήταν ποτέ αδιάφορο αυτοκίνητο, έτσι δεν είναι;